/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Landsbytossen fra DK.NEWS slår til igen
Fra : ram2
Vist : 508 gange
500 point
Dato : 10-11-03 10:03

Kommentar
Fra : Jomfruhummerne

Dato : 10-11-03 10:40

Der var du jo kære Ram.

Prøv at se her,Ofelia savner dig så inderlig din store dejlige TORSK

http://www.kandu.dk/dk/spg/23419

Jomfruhummerne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:16

Da der er ikke nogen der er kommet med begavede kommentarer i denne tråd, så jeg spørger om der er nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal ha til middag på torsdag. Den der gætter rigtigt får point

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 17:22

Jeg tror du skal ha ungarsk gullash

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:27

>Frida.

Det bekymrer mig lidt, at du osse er clairvoyant - Har du en sten du kigger på / i

Ja det er rigtigt - Hjemmelavet Ungarsk Gulashsuppe med Rosmarinbrød, og en dejlig Italiensk Primitivo "Salento" til - Alt dette i et vidundeligt selskab Sukkkk

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 17:35

Ja altså jeg har sån' en lyserød Rosenkvats (tror jeg den hedder)
Og jeg lover dig den har bragt mig langt her i livet Æu nu fik du mig til at savne min kæreste....det er ham der har givet mig den....pivvvvv

Frida....

Ps "over and out"...Min far skubber stadig*LOL*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 17:42

>Frida.

En Rosenkvarts... hmmm din kæreste må elske dig meget.
Hvad kan du ellers se i den??

Ram

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 500 point
Dato : 06-03-04 18:27

*LOL* Jamen det gør han skam osse jeg er faktisk et meget sødt og elskeligt væsen, hvis du skulle være i tvivl...

Skal jeg være helt ærlig - kunne jeg osse se, hvilken vin du skal ha' til din Ungarske Gulashsuppe - samt hvem du skal spise hele herligheden sammen med,
men jeg ville ikke prale

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 18:33

>Frida

Gisp.... Jeg tror jeg lige trækker i noget mere passende tøj Hvis du skulle finde på at indstille den på denne adresse.

Det glæder mig, at han er som du beskriver, for det har du da osse fortjent

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 18:51

Tak for svaret fridaflip.

Så har jeg klædt om - Nu kan du bare kigge

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-03-04 19:35

Kalder du boxer og armysokker for at ha' klædt om?

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-03-04 19:37

>Frida.

Det er da ikke seksuelt provokerende med den påklædning

Ram