/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Træbeskyttelse under campingvogn ?
Fra : dread
Vist : 1512 gange
24 point
Dato : 21-10-03 15:50

Jeg ved man ikke må bruge træbeskyttelse indendørs,
men hvad med trækonstruktionen under gulvet i en campingvogn?
Kan man bruge træbeskyttelse der? -Og hvis ikke, hvad bruger man så? Oliemaling??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-10-03 18:19

Jeg ved ikke hvad andre gør, men min er undervognsbehandlet på samme måde som bilen, dog er det mig selv der har sprøjtet den.
Så er stålet jo også beskyttet.

mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 24 point
Dato : 21-10-03 23:05

Hej igen Dread.

Ingen undervognsbehandling at træ eller trækonstruktion på en campingvogn, Men luft og træk altid.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : dread

Dato : 22-10-03 13:28

Hej Dabj....Ja det er jo en mulighed.Tak

Hej igen igen Ibasa. Jaa, det er jo nok det rigtige svar. Tak endnu engang

Dread

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-10-03 15:50

Hejsa.
Hvis du har fået klarhed over dit spørgsmål vil jeg opfordre dig til at kukke det,
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : dread

Dato : 22-10-03 16:13

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-10-03 17:38

Takker og bukker.

Kommentar
Fra : sasv

Dato : 25-01-04 22:04

Hvis du mener helt under gulvet, dvs vanger og bærende træ.
Så kryber du under vognen og giver alt ikke galvaniseret jern og træ en ordenlig omgang
tynd (hulrums) tectyl.
Det er godt, men du er beskidt

mvh sa