/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Opret nyhed på intranet
Fra : loppen
Vist : 420 gange
250 point
Dato : 19-10-03 10:06

Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne oprette et forum på en intranetside, hvor det er muligt for brugerne at skrive kommentarer til hinanden. Altså skal alle brugere selv kunne oprette en nyhed direkte på siden. Er der nogen der kender til et sådant javascript eller lign.?

Håber meget på svar

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 19-10-03 10:25

Har du prøvet FrontPage's diskussionsforum?
Du kan prøve at oprette et sådant med guid, og så naturligvis udgive til den server i bruger til jeres intranet.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 24-10-03 10:28

Du må da såd'n set godt lige kommentere mit forsøg på at besvare dit spørgsmål (se ovenover)
Har du prøvet hvad jeg foreslår? Dur det ikke? Eller var det ikke lige det du mente?
Den slags respons modtages med glæde.
Kim

Kommentar
Fra : loppen

Dato : 26-10-03 09:37

Hej Kim,

Jeg beklager mit sene svar, men på din opfordring, har jeg haft mit spørgsmål ude på div. frontpage fora, men desværre uden held. Jeg har prøvet at oprette et diskussionsforum gennem FPs guide, men det fungerer ikke efter hensigten. Så måske er løsningen ikke så enkel..

Mvh René

Kommentar
Fra : loppen

Dato : 26-10-03 09:38

Hej Kim,

Jeg beklager mit sene svar. På din opfordring, har jeg haft mit spørgsmål ude på div. frontpage fora, men desværre uden held. Jeg har prøvet at oprette et diskussionsforum gennem FPs guide, men det fungerer ikke efter hensigten. Så måske er løsningen ikke så enkel..

Mvh René

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 250 point
Dato : 26-10-03 09:48

Okay da. Så melder spørgsmålene sig jo:
Er der installeret FrontPage på serveren? Det er en betingelse for at kunne bruge FrontPage komponenter som f.eks. forum
Jeg går ud fra, at det er udelukket at benytte en fremmed server som f.eks. hostedstuff.com
de har ellers et temmelig godt forum (gratis)
Kim

Kommentar
Fra : loppen

Dato : 27-10-03 05:09

Hej Kim,

Nej desværre er det ikke muligt med en fremmed server. Jeg har nu valgt at betale mig fra problemet, men tak for interessen, så hermed går pointene til dig.

Godkendelse af svar
Fra : loppen

Dato : 27-10-03 05:10

Tak for svaret Marchwitz.