/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Rejsen!! hjælp
Fra : Zahraa
Vist : 1214 gange
20 point
Dato : 30-09-03 17:26

Er der nogle der kan hjælpe os med, at finde et meget billigt flyveselskab- til London. Helst med hotel...Vi vil meget gerne til London i efterårsferien, men det er bare for dyrt...selv i Ryanair-det konster pr. voksen 1100kr. uden hotel eller noget. Vi vil derover, fordi vi gerne vil shoppe for første gang, det gør ikke noget at hotellet ikke er i centrum, vi tager bare undergraund'en...
det er fra 13- 17 oktober, så vi skal kun sove fire nætter.
Pleace hjælp, det haster..
Hvis I kan finde noget højst omkring de 2300 kr., med hotel og flyveselskab...gør ikke noget hvor det er fra..Malmø, Kbh, Esbjerg...

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 30 point
Dato : 30-09-03 17:54
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-09-03 17:59

flyv med RYANAIR
ferik

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 30-09-03 18:12

Hej Zahraa

Min kæreste er englænder, og vi rejser derfor ofte til London.
Jeg er ked af at skuffe dig, men jeg tror ikke du kan gøre det billigere end med RyanAir.

Vi har selv lige været afsted med dette selskab, til noget der ligner den pris du nævner.
Tidligere rejste vi med EasyJet som også er billige, dog ikke helt så billig som RyanAir.

Angående billige overnatninger i London, så prøv at tag et kig på nedenstående links.
London er en fantastisk by med alle muligheder inden for rækkevidde.

http://www.piccadillyhotel.net/intro.htm
http://www.st-christophers.co.uk/index.htm
http://www.hostelsclub.com/italia/list_hostel.asp
http://www.londontown.com/

Bed and Breakfast er det du skal koncentre din søgning på, hvis det skal være meget billigt.

Rigtig god tur.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 30-09-03 18:20

Hej igen.
Jeg har tidliger fået råd her på Kandu angående at flyve med RyanAir.
Jeg kopier lige hvad der er væsentligt at være opmærksom på.

http://www.kandu.dk/dk/spg/22078
Citat:
du skal især være opmærksom på at du booker i det absolut korrekte navn som det navn der står i dit pas, da de ellers forlanger en ny booking med deraf følgende tillægspriser som i øvrigt godt kan være ret høje - tro mig, jeg har prøvet det. Ligeledes skal du hvis du skal foretage flyskift undervejs sørge for at du har minimum 3 timer imellem ankomst og afgang - dette p.g.a. evt. forsinkelser. Når du ikke det næste fly er du strandet. Min datter har oplevet at komme for sent til Stansted hvor hun skulle skifte fly med afgang til Dublin kl. 21:30 - hun kom først med den næste dag kl. 17:00 og oven i købet til en væsentlig højere pris (en meget lang nat i lufthavnen London Stansted). Men personligt har jeg ingen problemer haft med Ryan Air som jeg har rejst med 2 gange.

Pøj Pøj.

Godkendelse af svar
Fra : Zahraa

Dato : 04-10-03 15:29

Tak for svaret ferik. Ja, jeg har fundet et flyvetelskab. Men hotellet manglede også, men det hjalp du mig med. Mange tak...