/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Kan nogen anbefale en god terapeut?
Fra : Patriar
Vist : 1895 gange
40 point
Dato : 29-09-03 10:17

Er der nogen i omr. Storkøbenhavn der kender/har hørt om en rigtig god behandler?
enten en Psykoterapeut ellerl en Psykolog.

Patriar.

Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 29-09-03 10:31

Jeg kan anbefale Karen Kjær, Bryggervangen 64, kld, 2100 København Ø. Tlf 39206104
Hun arbejder på et jungiansk grundlag

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 29-09-03 10:35

Hej Patriar,
Jeg har frekventeret en psykoanalytiker, der hedder Peter Thymark. Han står for det han kalder moderne psykoanalyse. Peter Thymark er formand for den nye forening Foreningen for Moderne Psykoanalyse, www.ffmp.dk
Der er også et par andre paktiserende psykoanalytikere, der er medlem af foreningen, men dem kender kun af omtale (der ikke er dårlig). Du kan finde adresser mm på www.ffmp.dk
Hilsen nyfigen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-09-03 11:31

Hej Patriar

Prøv lige at kigge på denne: http://www.hypnosedoktor.dk/ måske du i første omgang kan få hjælp der, inden du begynder, at poste en masse penge ud

// Toupie

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 29-09-03 11:59

Du kan finde et par stykker her : http://www.psykodynamisk.dk/psykliste.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 29-09-03 12:20

Hej Patriar

Ovenfor har du jo fået en del gode råd som du bad om, og som du kan vælge at benytte dig af.

Men du kan jo også vælge at se nærmere på følgende:

Der er et godt ordsprog der siger: Som du råber i Skoven, får du svar.

Det tyder jeg som: Hvis jeg ønsker at få nogle brugbare informationer, er jeg nødt til at stille nogle konkrete spørgsmål, som fortæller noget om hvad jeg har behov for.

Og det samme gælder også for dig!

Du over at jeg selv har hjulpet en del mennesker, har jeg lidt kendskab til en
rigtig dygtig psykolog/menneskekender, som virkelig har hjulpet mennesker
til at løse mange forskellige problemer, i over 30 år.

Med venlig hilsen

steen.hansen@dk2net.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-03 12:30

... og her er en linksamling der spænder vidt; fra kunstterapi til personlig udvikling og gestaltterapi : http://directory.google.com/Top/World/Dansk/Sundhed/Fagomr%C3%A5der/Psykoterapi/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 30-09-03 09:22

Tak for svaret molokyle. Der var en god en imellem jeg fik en længere snak med i røret