/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Paint Shop Pro 7 - tast H i tekstboks
Fra : nyfigen
Vist : 461 gange
200 point
Dato : 22-09-03 08:39

Når jeg vil sætte teksten "Har du sovet" ind i et billede (background) sker der det, at når jeg taster shift+h kommer et vindue med et histogram. Det er jo ikke meningen - jeg vil have et H som det første bogstav i den tekst, der skal indsættes i billedet. Mit styresystem er XP og tastaturet er trådløst tilsluttet via USB.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 210 point
Dato : 22-09-03 08:56

Og du har placeret musemarkøren i tekstboksen inden?

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 22-09-03 10:05

Til Better_Performance
Nej musemarkøren har nok ikke været placeret rigtigt, men jeg har først mulighed for at prøve efter i aften - så vender jeg tilbage.
nyfigen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-03 12:28

Hvis det ikke virker, så kan du jo evt. skrive teksten i Notesblok - kopiere den, og så indsætte teksten

Citat
1. Marker tekst
2. Ctrl+C (kopiere det markerede)
3. Ctrl+V (indsætter det markerede)

Meeeeeen det burde nu fungere som Better_Performance beskriver... altså du skal stå INDE i tekstboksen.

Søren

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 22-09-03 21:20

Tak for svaret Better_Performance.