/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Udgivelse af web-side
Fra : gcblazer
Vist : 383 gange
40 point
Dato : 21-09-03 20:58

Når jeg udgiver min webside, så er det kun den første hjemmeside (index) der kommer "Rigtigt" på. Men alle andre sider bliver ved mit disk-drev. så f.ek.s når jeg trykker på det første link, så referer den til mit drev.. Man kan jo godt skifte alle hyperlinks i hånden, men er der ikke en måde, så man bliver fri for det??? Så når man udgiver, så er alt det skidt færdigt og udgivet??? prøv at gå ind på www.egons.eriksminde.dk og se! det virker ikke! eller gør det?

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 21-09-03 21:03

Hej

Når jeg forsøger at klikke videre refererer den bare til en side på d-drevet.

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 21-09-03 21:07

ja det gør min også....jeg bruger FTP....HVIS nogle skulle vide det..

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 21-09-03 21:09

ja det gør min også....jeg bruger FTP....HVIS nogle skulle vide det..

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-09-03 21:35

Jeg ved ikke hvor fejlen ligger, men når jeg bruger FTP og har fundet nin mappe (som så er vist i venstre side går jeg op til menuen left/select All og - flyttes (sendes ALT jo) med pilen over i højre side. Men har s'gu aldrig set sådan_____nogle__øh_hmm__Single.htm

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-09-03 21:49

Jeg tror der er fej i en del af de links bl.a. ophold m.v. (%)
Lasses%20STUFF/WEBSIDE/HALO/halo_dk_alt_om_halo.htm

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 21-09-03 21:51

uploader du alle siderne - html - images osv. ellers vises siderne ikke korrekt

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-03 21:58

Ligger de htm der linkes til i den mappe du up-loader? Jeg mener Lasse%20STUFF... ikke kan bruges idet den nok er en mappe "Lasse Stuff/webside/Halo" altså en anden mappe på dit D

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 21-09-03 22:13

sikkert..er ikke helt lige med..men det virker nu... Frontpage har åbenbart givet den fulde "path" til filen, hvilket betyder at den går ned på drevet, hvor visse andre (som i ikke kunne komme på, fordi den første ikke virkede)..hvor visse andre virkede...men nu har jeg bare rettet alle links jeg har på mit web-sted (rediger Hyperlink) og slettet stien og bare giver hovedadressen..tror jeg...men det virker nu...og ja...jeg har vist puttet lidt mange underscores ind i filnavnene!!! men jeg tror alt i alt det virker. prøv www.egons.eriksminde.dk post venligst tilbage her..

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 21-09-03 22:15

ups ikke hovedadressen..jeg mener.filnavnet (f.eks. halo_xbox____captain_keyes.htm !!!)

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-09-03 22:26

Jo nu kan man da få dine link til at virke!

Kommentar
Fra : gcblazer

Dato : 21-09-03 22:29

men..ok....hvad med pointsene??? (forresten...har i set videoerne?? de er godtnok lidt store, men..)

Godkendelse af svar
Fra : gcblazer

Dato : 22-09-03 13:51

det var det vist nok..Lasses Stuff er nemlig en mappe på drevet...såå du får point..