/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Oploade hjemmeside
Fra : 210335
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 19-09-03 14:38

Jeg oploadede min hjemmeside som er lavet i frontpage. Det gik som det skal. Da jeg så ville se den på nettet stod der:" Du har ikke rettigheder til at se denne side". Det forstår jeg ikke noget af. Hvorfor er hjemmesiden ikke oploadet???

Kommentar
Fra : nishan

Dato : 19-09-03 15:45

Er du sikker på at startsiden på dit website hedder "index.htm"? Ellers er der sikkert et problem med serveren, prøv at kontakte din udbyder...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-09-03 17:09

Hvad er adressen?? Hvis det ved din internet udbyder du vil uploade så understøtter deres server højs sandsynligt ikke Frontpage

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-10-03 23:18

>210335

Hvad hedder din hjemmeside, og er dit problem løst??

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 210335

Dato : 14-10-03 11:03

hej ellebye

kun en lille del af mit problem er løst!

En bekendt fortalte mig jeg skulle bruge en ftp-program til at oploade hjemmediden. Det gjord jeg, den er også oploadet nu, MEN UDEN BILLEDER!!
Jeg har alle mine filer incl billederne i den mappe der hedder "www", men de bliver ikke oploadet. KAN DU HJÆLPE MIG?

Jeg har tidligere spurght om det samme her på kandu.dk (http://www.kandu.dk/dk/spg/23451)

Kommentar
Fra : NolleDK2002

Dato : 10-09-06 23:41

Hej

Kigge på det link http://www.sis-denmark.dk/hjaelp_til_kandu.htm

Håber det kan hjælp dig videre