/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære Kanduteam, kom nu med en forklaring~
Fra : bantam
Vist : 361 gange
1 point
Dato : 15-09-03 15:06

Jeg har haft dette indlæg i et par tråde før, men stadig reagerer i IKKE, kan man ikke bede om et svar hvorfor i bare ignorerer brugerspgsm, det passer jo ikke med at i siger at i LÆSER alt i Kandugruppen jævnfør tips:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

TIL KANDUTEAM

Og da i selv siger at i læser ALT er problemet at Kandu kommer aldrig med nogle kommentarer til brugerne, i kunne jo f.eks udsende et nyhedsbrev 1 gang om måneden, eller komme med en kommentar i Kandugruppen 1 gang om måneden, hvor i tog nogle af brugerkommentarerne op, men NEJ, i forholder jer helt TAVSE, og det undrer meget, især da i selv siger at i læser alt.

Det glæder mig at høre at i læser alle indlæg i denne katerogi.

Det er ellers ikke det indtryk man får når man gang på gang ser spgsm. ang Kandu, blandt andet de lange tider det tager at komme på siden og andre spgsm, der drejer sig om brugen af Kandu

HVORFOR kommer der så ALDRIG en kommentar fra jer på denne side hvis der er problemer af den ene aller anden art, eller spørgsmål direkte til Kandu.??

Siden er vel ikke kun til envejskomunikation, vel??

Det ville da være rart hvis i var lidt mere meddelsomme en gang imellem.

Med håbet om i vil tænke lidt over det.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 15:10

Det kan du da HAVE helt ret I.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 15-09-03 16:47

Ja, og det spøjse er, at teamet bag kandu.dk oven i købet ville
vinde tid ved at være noget mere til stede i deres eget forum.

For så ville de jo ikke længere skulle bruge en masse tid på at
besvare mails fra utilfredse brugere.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-03 17:15

> Rellom

Det er også derfor jeg ikke kan forstå hvorfor de er SÅ tavse på Kandusiden, da det ville spare dem for en masse mail, som de jo så ( efter manges mening ) heller ikke besvarer eller er meget længe om at besvare, har da selv ventet længe på svar sommetider.

Jeg mener at kunne huske de selv i en tråd engang beklagede sig over de mange mail de mod

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-09-03 19:52

Måske ville en ris/ros side være noget alle kunne bruge, måske at jeg bare ikke har fundet den.
indholdet ville jo kunne hjælpe alle, forudsat at en kandu person, ville svare der.
Altså en slags læserbrevkasse(uden point).

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-03 11:02

måske en side hvor man kunne blackliste folk der ikke gir point for svar andre har brugt tid og vilje på at besvare

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-03 09:55

måske en side hvor man kunne blackliste folk der ikke gir point for svar andre har brugt tid og vilje på at besvare

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:34

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-07-04 22:03

> natmaden

Du kan jo bare lade være at blande dig i et spørgsmål, som er stilet til kanduteam, så nemt er det makker!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 21-01-06 16:00

Tak for svaret Rellom.