/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
netbank
Fra : c_jacobsen
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 23-01-02 12:37

Jeg har problemer med at komme ind på forskellige sider, f.eks på min netbank. Der står siden kan ikke vises

Kommentar
Fra : Fenris

Dato : 23-01-02 12:45

Er der en sammenhæng i de sider du ikke kan komme ind på, det kunne jo være at den pågældende server er "nede".

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-01-02 12:55

hvilken bank er det ?

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-01-02 12:57

Har du netop opdateret windows eller Exploror, for så kunne det være et sikkerhedsproblem?

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 23-01-02 12:57

det er 3 forskellige netbanker. Problemet opstår når jeg skal logge ind

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 23-01-02 12:59

Jeg har lige opdateret til explorer 6

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 12:42

Hej du !

Her ville det hjælpe en del hvis du fortalte hvilket OS du bruger samt
hvilken browser du benytter.

Jannik

"c_jacobsen" <c_jacobsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:R7x38.3064$Eu2.478412@news010.worldonline.dk...
> Jeg har problemer med at komme ind på forskellige sider, f.eks på min
> netbank. Der står siden kan ikke vises = 1atte.
> Jannie
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 12:37

"c_jacobsen" <c_jacobsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:R7x38.3064$Eu2.478412@news010.worldonline.dk...
> Jeg har problemer med at komme ind på forskellige sider, f.eks på min
> netbank. Der står siden kan ikke vises = 1atte.
> Jannie

Yder din bank ikke support?

/Gevaldi

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 60 point
Dato : 23-01-02 13:11

Ja så kan det godt have noget at gøre med sikkerhedsindstillingerne i Exploror, f.eks. ActiveX-indstillingerne, men egentlig burde der så blot dukke en boks op som fortalte dig at siden ikke kan vises korrekt. Prøv dig lidt frem ved de forskellige indstillinger af ActiveX og i det hele taget Explorors sikkerhedsindstillinger.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-02 14:16

Du skal gøre som kjelgaard skriver. jeg har haft nøjagtig det samme problem og det skyldtes opdateringer af IO m.m..
Så ring til banken og start helt forfra. Hvis du har gemt dine "nøglekoder" på diskette er det rimelig let at genoprette ellers skal du hele møllen om igen.
mvh
catbody

Kommentar
Fra : c_jacobsen

Dato : 23-01-02 14:59

problemet opstår også ofte når jeg skal udfylde en formular i f.eks www.telia.dk eller www.telmore.dk

Godkendelse af svar
Fra : c_jacobsen

Dato : 24-01-02 11:51

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 24-01-02 13:01

Tak for points