/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Jul i Imst Tyrol, med 65Ferie
Fra : bantam
Vist : 725 gange
100 point
Dato : 06-09-03 09:11

Vi har efter overvejelse besluttet at holde jul med 65Ferie i Tyrol Imst i 8 dage.

Har de sidst 2 år været i tyskland med 65Ferie til jul, sidste år i Kirchheim, som var helt fantastisk, men i år vil vi prøve lidt længere tur, og ville så høre om der måske var nogle her der har været der, og måske vil give lidt erfaringer videre om det er godt eller skidt.

Takker mange gange på forhånd.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 10:39

>Bantam

De gange jeg har været væk i julen har det altid været sydpå. Det er meget godt, men det kunne være rart at prøve noget "mindre" varmt. Derfor kunne jeg godt li at vide om de rejser du har været på ,er for skifanatikere - altså vintersportssteder, eller det bare er ganske alm. mennesker der er på vinterferie. Hvem har I rejst med - og er det dyrt. Hvordan er indkvarteringen, og er det med pension. Det ville være dejligt hvis du gav lidt tips / opl. hvis du gider??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-09-03 11:07

> Ram

Det er i år 3. gang vi vil væk i julen med 65Ferie

1. gang var til Kassel hvor vi rejste 22-12 - hjem 26- 12

Boede på dejlige værelse på Hotel Movenpick i centrum af Kassel

Fuld pension alle dage og alle udflugter med i prisen, som var 3145,- kr pr prs. (2001)

sidste år var vi i Kirchheim på et dejligt familieejet hotel (konen er dansk, manden
tysk)

Rejste 22-12 hjem 26-12

Igen alle måltider og udflugter (dejlig mad)

Juleaften var "dansk jul", med gåsesteg og risalamand, og der var rigeligt mad. Dans om juletræ.

Vi købte alle en lille ting til omkring en tyver så alle fik en lille julegave, det var en rigtig hygelig aften.

1. juledag "tysk julefrokost", som bestod af sild og buffet med mange lækre kolde og lune retter.

Rejsen kostede 2800 pr person alt incl.

Det er ikke skisportsrejser, men jeg vil da anbefale at du bestiller deres vinterkatalog på www.65-ferie.dk, da de har mange andre muligheder.

Det vi godt kan lide er at når man kommer på bussen, ja så skal man ikke tænke på andet end bare nyde det, da som sagt alle de gode udflugter og mad er med i prisen, samt nogle gode og søde "voksne" guider

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-09-03 13:13

>Bantam.

Tak for dine oplysninger.

Når jeg spurgte til skisport, er det fordi jeg bestemt ikke er til skisport, og så kan det godt være enerverende at færdes blandt disse "artister". Jeg har ikke småfolk mere, så jeg håber man kan være i fred for skrigende babyer, og 5 årige der løber forhindringsløb mellem benene på een.

De andre år - 3 gange - også i år, har det været Gran Canaria, hvor man jo dyrker sol og hav, men det lyder tiltrækkende med juleophold i rigtig vinterlandskab. Priserne virker også OK, hvis forholdene er som du beskriver. Dine oplysninger vil jeg gemme, og tage med i overvejelserne næste år.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 28-09-03 07:34

> ram2

Da jeg gav dig linket til www.65-ferie.dk, havde de endnu ikke fået vinterprogrammet på nettet, men det har de nu, så der kan du nu læse om bla. julerejser og hvad de inkluderer.

Bare lige til din orientering!

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-03 07:42

>Bantam

Tusinde tak fordi du gad følge spørgsmålet op.
Kigger spændt på det

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-10-03 21:55

Hej Ram

Ved ikke om du har set det men 65Ferie har igen for år 2003 netop vundet Travel Award for de bedste busrejser, kåret af de rejsende.

Så det siger jo ligesom lidt om kvaliteten, og vi har da også kun været meget tilfredse, har også været med i 2001 på rejse til Holland (blomsterrejse), og det var en helt fantastisk tur i 6 dage, hvor vi så en masse, og fik pragtfuld mad.

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-03 22:56

Hej Bantam.

Jeg er stadig overbevist om, at det bliver en juletur næste år - Og det med maden er jo meget afgørende

Tak for opdatering

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 21-01-06 15:44

Tak for svaret ram2.