/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
PSP på Dansk
Fra : ppk
Vist : 737 gange
50 point
Dato : 30-08-03 20:45

Hej

Er der nogen der ved om PSP findes på DANSK ?

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 30-08-03 21:03

Hi Preben,

Jeg går ud fra at PSP er Paint shop pro. Hvis så, det findes ikke på dansk.
held og lykke!

Accepteret svar
Fra : greta

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-03 21:17

Hej Preben!
Nej, desværre findes PSP ikke på dansk, men hvis du går ind på www.Prosoft.dk(distibutøren) er der en masse hjælpeting i form af øvelser(tutorials), som er gratis. Desuden har de udgivet en cd, ligeledes med masser af øvelser. Den koster, så vidt jeg husker, 100kr. Spørg evt. efter Mary-Ann.

Venlig hilsen
Greta

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 30-08-03 22:19

Tak for svaret greta.

Den links vil jeg benytte mig af !

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : greta

Dato : 31-08-03 00:29

Velbekomme Preben)
Det er jeg glad for at høre, og jeg er sikker på, at du ikke vil fortryde det.
Hvis du er interesseret. kan jeg henvise dig til PSPskolen. Bare lad mig det vide.
Tak for points.
VH Greta

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 31-08-03 00:40

Hej Greta

Det med PSP skolen vil jeg da overveje ! hvordan foregår det ?

Os ældre har jo noget at lære. (50 år) og kommer fra Midt Lolland der hvor roerne gror. he he he

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : greta

Dato : 31-08-03 08:15

Hej Preben!
Det med alderen.....hmmmmm., jeg er 64 år, så det kan ikke bruges til noget......fniser))
Det foregår på den måde, at du køber dig til nogle opgaver(der er flere nivoer) hvoraf de første er gratis(jeg kan ikke huske hvor mange........alderen, du ved), du kan prøve at gå ind på denne adresse og kigge:pspskole.dk, der får du alle oplysninger, desuden er her et link, som består af en masse øvelser: pspvenner.dk.
Hvis du vil vide mere, så spørg, og jeg skal forsøge at svare.
Venlig hilsen
Greta