/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
porte ?? eller ?
Fra : stincray
Vist : 744 gange
50 point
Dato : 17-01-02 20:46

hej jeg har de vildeste problemer med min counter-strike server jag har express1 modem og 8 porte hub 10mbit m 1 corx stik servern kører fint men man kan ikke connecte til den dvs at man kan godt se den ude fra nettet men når man connecter skriver servern med det samme timed out og så ryger man af dette er tilfældet både men win xp pro som jeg har åbnet at for dvs firewalls osv og det samme gælder min linux mandrake samme fejl timed out,, nu sidder jeg og tænker på da jeg kørte nr 2 (server) ind på corx kablet i min hub med win 98 det kunne den godt derfor tænkte jeg at det nok ikke havde noget med halv/hel dublex ? jeg har snart prøvet alt og forstår ingenting mere hvad kan der værre galt er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig ? da det er meget frusternde

Accepteret svar
Fra : GhostDream

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-02 15:55

har du ikke mulighed for at køre med almindelige rj45 netværkskabelse!
- hvilke netværksprotekoller har du installeret på de forskellige maskiner

Godkendelse af svar
Fra : stincray

Dato : 07-02-02 20:17

Tak for svaret GhostDream.