/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Leopardgekkoer
Fra : Racher13
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 15-01-02 08:03

Hvordan kan man se forskel på en han og en hun leopardgekko? hvor gammle skal de være før de kan få unger

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-02 09:43

Hej Racher13

På denne side skulle du finde svar på dine Spørgsmål.
http://www.dyrenett.no/no/script/artikler/visart.asp?art=Reptil&aid=11

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 15-01-02 10:02
Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-02 12:14

Hej Racher13
man kunne jo tage den eller dem med ned til en dyrlæge for at få dem kønsbestemt(så er man da sikker på hvad man har)
Men ellers har jeg fundet en supergod side hvor der er en ret god forum
her bliver stillet en masse spørgsmål om Leopardgekkoer-og man kan også selv oprette spørgsmål
http://nhf.dk/index.html

Kommentar
Fra : Lindved

Dato : 19-09-02 23:27

Du får lige et direkte svar.

Det er meget simpelt.
Hannen: Har et omvendt V der ligner små perler.
Hunnen: Har ikke dette omvendte v.

En leopardgecko skal være 1 år før den er kønsmoden. Hvis den er fodret normalt.
hygge fra Martin ; )

Kommentar
Fra : Lindved

Dato : 19-09-02 23:28

Dette V sidder ved kloakåbningen. (Røven)