/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Defragmentering af C: under Win2000
Fra : jbl1108
Vist : 450 gange
20 point
Dato : 13-01-02 16:47

Når jeg forsøger at defragmentere C: fremkommer der følgende fejl:
Instruktion ved "0x77fcb2b9" refererede hukommelse ved "0x00". Hukommelse kunne ikke "written".
Derfter skrives der i defragmenteringsvinduet: under status for session: "Mistet motorforbindelse"..??

Er der nogen der kan hjælpe med dette problem ??

Med venlig hilsen
Jacob

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-01-02 23:02

Hej Jacob
At defragmenter i fejlsikker tilstand.som Hotpop foreslår-løser jo ikke dit proplem for efter en defragmentering vil fejlen jo stadig være der
Du kan i første omgang prøve at køre en scandisk for at se om denne finder fejlen,
ellers vil jeg nok prøve at køre windows 2000 ind igen-bare kør den oven i den gamle
i med cd og vælg install eller setup-så går det hele som en leg
MVH Brian

Kommentar
Fra : jbl1108

Dato : 14-01-02 11:45

Jeg forsøgte at defragmentere i fejlsikret tilstand.. Den samme fejlmeddelse fremkom.
Så nu må jeg jo prøve svar nr. 2. Jeg er dog ikke meget for at skulle installerer Win2000 igen... Men det betyder måske ikke noget for mine allerede installerede programmer??
(Jeg har ikke benyttet Win. så meget på min hjemme computer)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-02 11:58

Hej igen
Når du instalerer din windows 2000 igen oven på den gamle-så sletter den ikke nogle af de programmer du har i forvejen-så det skal du ikke være bange for at gøre
Bare i med din cd skive og åbn den- også vælger du install eller setup-og når windows kommer dertil hvor den spørger om windows skal gemme dine systemfiler siger du nej
Bare følg det der står på skærmen under instalationen og læs det godt-så kan intet gå galt
MVH Brian

Kommentar
Fra : jbl1108

Dato : 14-01-02 15:58

Mange tak for kommentarene og svarene på spørgsmålet..
Det hjalp at installerer Win2000 igen. Denne gang med omdannede "den " C: til at bruge NTFS istedet for FAT32. Jeg ved ikke om det var det der gjorde forskellen eller om det var geninstalleringen..

Er der forøverigt ulemper ved at bruge NFTS frem for FAT32 ??

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 14-01-02 16:08

Hej igen
Det var godt du fik det til at virke
Under instalationen kan du selv vælge om det skal værer fat32 eller nfts
Der er ingen ulemper ved at bruge nfts
Jeg er helt sikker på at det var nogle systemfiler der manglede-og dem har windows så lagt ind igen
MVH Brian