/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
problemer med spil.tv2.dk
Fra : bigmozzy
Vist : 1007 gange
50 point
Dato : 17-08-03 14:49

Hejsa.
Jeg har længe kunne spille på http://spil.tv2.dk men pludselig kan jeg ikke mere. Jeg har ikke ændret noget i internetopsætning eller java eller lign.

Så var det jeg ville ind og spille, men login boksen til højre er væk :(
Så stod der at man kunne downloade 2 forskellige java'er, det har jeg også prøvet, uden held

Mine internet indstillinger er som de skal være.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 17-08-03 15:31

Jeg har også problemet..oppe i venstre hjørne står der "undefined". Det er ikke så lang tid siden jeg opgraderede til win XP pro, kan det være en del af problemet?

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 17-08-03 15:34

Det der "undefined".
Jeg har Win XP pro, og har haft det over ½ år. Og har sagtens kunne spille på tv2, men pludselig kan jeg ikke, så det burde ikke have noget at sige.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 17-08-03 16:24

Davs
Jeg bruger windows 2000, og har nøjagtig det samme problem. Jeg har ingen anelse om hvorfor l..... ikke virker på nøjagtig den omtalte side, men jeg har en nødløsning : Hent netscape på
http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp
Installer den, og brug den når du vil spille på tv2. Jeg ved godt det ikke er en super løsning at køre med dual browser, men hvis man vil spille bliver man nødt til det.

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 17-08-03 18:56

I har sikkert læst det, men alligevel http://spil.tv2.dk/hjaelp/faq/index.php?category=29

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 17-08-03 19:00

Ok problem løst, i hvert fald mit og sikkert også jeres. jeg deaktiverede min firewall og vupti, alt er normalt.

Accepteret svar
Fra : Boozer

Modtaget 50 point
Dato : 17-08-03 19:07

Jeg har norton personal firewall. her er det nok at deaktivere et punkt der hedder indtrængning registreret, det gør at den ikke automatisk blokerer forsøg på indtrængning. En sådan funktion findes sikkert også i jeres firewalls. Så ryger hele fidusen med en firewall da ikke...tror jeg nok.

Godkendelse af svar
Fra : bigmozzy

Dato : 17-08-03 20:40

Tak for svaret Boozer. Jeg har også norton personal firewall.