/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kommer der ikke snart noget fisse til mi~
Fra : fds
Vist : 1521 gange
50 point
Dato : 04-08-03 20:27

kommer der ikke snart noget fisse til mig fisse til mig fisse til mig ? ! ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 20:31

nej

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-08-03 20:57

hvis du lægger den tone an til pigerne tvivler jeg......................

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-08-03 22:09

det skulle så måske være narref.....

Kommentar
Fra : beachboy

Dato : 04-08-03 22:14

nogen der ved hvem der har lavet den sang???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 22:26

hvilken sang?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 04-08-03 22:37

Den slags useriøse indlæge burde slettes før de blev født!

Kommentar
Fra : fds

Dato : 04-08-03 23:07

ja det gør jeg Gramsespektrum jaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-03 00:59

fds -> Blev du træt af at komme med dumme kommentarer andetsteds i sexualitet? Jeg mener; siden du måtte oprette denne platte tråd?

Råder alle til at koble fra her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 05-08-03 01:12

<ELYKOLOM>

Velkommen på kandu.dk ny SUPERBRUGER fds

...og : F A R V E L ---------------------------------------------------------------------------------------------->

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-08-03 05:32

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 05-08-03 13:41

fds
på den måde får du ingen fisse behandeler du kvinder sådan bliver du sure på dig og du får ingenting.hvor gammel er du for som jeg ser det er du kun en ung knægt

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 05-08-03 17:02

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 05-08-03 17:19

fds fat det dog du får ikke fisse på den måde din drenge røv

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-08-03 18:49

Piger vil jo også gerne have en der er blevet kønsmoden... Så nej fds... Ingen chance der.

Kommentar
Fra : fds

Dato : 06-08-03 18:46

lol

Kommentar
Fra : Hermannsen

Dato : 11-08-03 00:28

Mener du dit indlæg for sjov eller alvorligt?

Britt.

Kommentar
Fra : Hermannsen

Dato : 11-08-03 00:33

Hvis du mener det alvorligt, så skal du nok lige uddybe hvorfor det er svært for dig at få sex.

Men held og lykke.

Britt.

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 13-08-03 08:59

Kan du ikke lukke spørgsmålet, hvis det er besvaret?

Kommentar
Fra : Pierre_Larsen

Dato : 14-08-03 12:40

Du får noget næste gang fuldmånen passerer solen, så sikkert, som mit navn er Pedro Larson.

mvh

Pierre_Larsen.

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 12:20

Må jeg anbefale dating.dk, der vælter det med piger, og med lidt tålmodighed skulle der være en chance for dig.

Kommentar
Fra : micdk

Dato : 06-09-03 01:38

kommer der ikke snart noget fisse til mig fisse til mig fisse til mig ? ! ? DET er bare titlen på en fed sang som gramsespectrum har lavet ........god weekend

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 09-10-03 11:20

jo hvis du lære at omlægge din tone og opføre dig ordenligt, og pigerne kommer ikke ind til dig ved din pcér
så ud i livet med sig og husk så lige det med opførelsen og tonen.

Kommentar
Fra : bendt21

Dato : 19-10-03 01:56

du er da for du dum!!

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-10-04 18:39

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag