/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Mc Donalds i Alanya ?
Fra : jilianda
Vist : 863 gange
50 point
Dato : 14-07-03 19:30

Vi skal til Alanya i september måned, er der nogen her på kandu, som ved om, der findes en mc Donalds eller Burger king i Alanya by ??

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 14-07-03 20:22

mcdonalds på flg. adresse:

Alanya Belediye Mey. Keykubat Cad. No: 5 Alanya

Telefon: 0242 - 5119090
Fax: 0242 - 5119091

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-03 23:18

ja det ligger i alanya men ikke inde i centrum.. det ligger´ude på en stor vej.. heldigvis lige overfor vores hotel "elysee' beach" hvis i skal bo der kan jeg kun sige glæd jer..!!! det ligger perfekt.!

Godkendelse af svar
Fra : jilianda

Dato : 16-07-03 18:55

Tak for svaret solgaard.
Vi skal bo på sun club Empire hotel, så om det ligger lige i nærheden det må vi jo se når vi kommer derned, men du skal endnu engang hà tak !!