/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Simpel upload
Fra : crha
Vist : 550 gange
5 point
Dato : 21-12-01 16:27

Hejsa
Jeg har et upload script i PHP, der er meget simpelt. Det den gør er at gemme de uploadede filer i en mappe kaldet f.eks. 'Images'.
Sådan et script kunne jeg godt tænke mig i ASP.
Så jeg ville gerne vide, om der var nogle der ville hjælpe mig med at lave sådan et simpelt upload script i ASP

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-01 03:04

"crha" <crha.news@kandu.dk> wrote in message
news:VpIU7.1590$aS.235368@news010.worldonline.dk...
> Hejsa
> Jeg har et upload script i PHP, der er meget simpelt. Det den gør er at
> gemme de uploadede filer i en mappe kaldet f.eks. 'Images'.
> Sådan et script kunne jeg godt tænke mig i ASP.
> Så jeg ville gerne vide, om der var nogle der ville hjælpe mig med at
> lave sådan et simpelt upload script i ASP
>
> Mvh.
> Casper
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Hej Casper

Du kan downloade et rent ASP file uploader modul fra følgende adresse:
http://www.asp101.com/articles/jacob/scriptupload.asp

Det kræver dog at der er installeret VBScript v5.0 på serveren.

Venlig Hilsen

Jacob Winther
IT-C

Kommentar
Fra : crha

Dato : 21-12-01 19:38

Desværre... Dette script er ikke lige det jeg søger, men noget lignende... Her uploader den ikke scriptet, den viser bare detaljerne af filen (det gjorde den hos mig)

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : somar

Dato : 23-12-01 15:33
Kommentar
Fra : crha

Dato : 23-12-01 15:53

Det er desværre ikke lige sådan et jeg leder efter...
Det jeg leder efter skal ikke bare vise billedet, men gemme det på serveren...

Mvh
Casper

Accepteret svar
Fra : Navajo