/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
I selvsving
Fra : Leif7
Vist : 217 gange
100 point
Dato : 01-05-24 12:01

https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/tordner-mod-meta/10217201

Meta og de andre bør ansætte mindst 10 millioner kontrollører som 24/7 skal gennemgå hvert eneste indslag på de asociale medier ......... inden de kommer i æteren .......... det vil så medføre at der kan gå måske mindst en time inden andre kan se dem ............wtf !!

Andre forslag ?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 01-05-24 14:16

Citat
Andre forslag ?
Slet spørgsmålet her og brug Facebook i stedet.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 01-05-24 15:53

Citat
Slet spørgsmålet her og brug Facebook i stedet.

He he, hvor længe mon det får lov til at ligge på serverne.

Mark Zuckerberg har erkendt at han har et problem der er næsten umuligt at løse, derfor er han tavs.
Facebook siger at de sletter millioner af indlæg og mange brugere hver uge, men meget af det foregår ved hjælp af algoritmer som fjerner f.eks. nøgenhed og andet shit, men det andet er lige så omfattende. ....... stærkt hjulpet frem af AI.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 05-05-24 12:56

Interessant indslag på TV2 News.
TV2 og DR har sendt spørgsmål til Metas danske chef, det eneste han har svaret er at han ikke har mandat til at svare.

Altså, er man ansat et sted med en amerikansk CEO skal man holde kæft og passe sit arbejde.
Iøvrigt har jeg læst at de ansatte hos Tesla skal underskrive en kontrakt som fylder 70 sider.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-24 15:55

Sådan en hold kæft kontrakt har jeg været underlagt i snart 60 år.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 05-05-24 16:36

Citat
Sådan en hold kæft kontrakt har jeg været underlagt i snart 60 år.

Man er vel loyal, også overfor jobs man har forladt grundet dårlige forhold.

Jeg har kun skrevet under en enkelt gang på et aftrædelsesdokument som indeholdt alment kendte regler.
At tilsvarende amerikanske dokumenter er meget fyldige ligger nok i at ejerne vil være 167 % sikre på at en modparts ekstremt dygtige advokater ikke kan finde noget som kan omgås,

Godkendelse af svar
Fra : Leif7

Dato : 12-05-24 10:24

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-24 09:54

Øh - det er altså den hjemlige kontrakt jeg taler om. (vielse kaldes det vist også )