/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Wifi i sommerhuset
Fra : yoda1812
Vist : 212 gange
50 point
Dato : 24-03-24 10:09

Vi plejer at bruge Internetdeling på vores iPhones, når vi er i sommerhuset, så vi kan gå på Internettet med vores iPads og computere. Imidlertid er det irriterende, at de ofte hopper af forbindelsen til iPhone. Vil en løsning i form af en wifi-extender og en iPhone med Internetdeling anbragt ved siden af virke?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 24-03-24 14:17

Ja, prøv det...

Så er dette spørgsmål også klart til at blive annulleret

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   1
- Slettede    0
Ialt    2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-03-24 18:17

Kunne det være fordi skærmen på iPhone "låser"/skærm bliver sort for at spare strøm?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-24 10:38

Jeg bruger selv extendere på min fastnet forbindelse.
Extender er jo kun en afstands-forlænger/udvider og kan almindeligvis ikke forbedre signalet.
Jeg ville forsøge med denne opstilling.

God forbindelse til "moder apparatet" (telefonen)
Og så en extender mellem Moder og brugeren

Mast..........moder apparat...............extender..........tablet ol.

Extendere og andre har det bedst uden forstyrrende vægge
(det er værst når signalet skal skråt igennem)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-03-24 13:06

Brug noget andet end Iphone. De har dårlige antenner , så de er kun stabile i byerne tæt på udbyderens antenne.