/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan Excel ikke længere indsætte diagramm
Fra : ottoludvig
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 13-01-24 12:44

Kan Excel 2007 ikke længere bruges til at indsætte diagrammer? Skal man tvinges over i Microsoft 365 og hvad koster det? Eller er der alternativer med lige så gode regneark?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-01-24 15:05

Jeg bruger Excel 2003, og den kan sagtens lave diagrammer.

Har du kontrolleret, om du har sat den op i Værktøjslinjen til Diagrammer.

I 2003 er der under Indsæt en option Guiden Diagram.

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-24 16:21

Excel 2007 stadig bruges til at indsætte diagrammer, men det understøttes ikke længere af Microsoft og kan have kompatibilitetsproblemer med nyere versioner af Excel. Du behøver ikke skifte til Microsoft 365, som er en abonnementsbaseret tjeneste, der koster mellem $ 6.99 og $ 9.99 pr. Måned afhængigt af planen. Der er mange gratis alternativer til Excel, der tilbyder lignende funktioner og funktionalitet, såsom Google Sheets, Zoho Sheet, LibreOffice Calc og WPS Office-regneark. Du kan sammenligne disse muligheder og vælge den, der passer bedst til dine behov.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-24 15:58

Det gratis Linux laver også regneark (excel) og der kan du det hele - endda gemme som en Excel fil der kan læses af..........excel

Godkendelse af svar
Fra : ottoludvig

Dato : 29-03-24 05:07

Tak for svaret Thyregod8.