Det ser ud til, at du bruger en IMAP-konto til at sende e-mails, og at din mailserver er asmtp.mail.dk. Når du prøver at sende en e-mail, får du en fejlmeddelelse, der siger, at tiden for forbindelsen til mailserveren løb ud. Det betyder, at der er noget galt med din internetforbindelse eller din mailserver.
Jeg har fundet nogle web-sider, der kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du konfigurerer dine serverindstillinger korrekt. Du skal bruge følgende oplysninger:
Brugernavn: Din mailadresse
Adgangskode: Din adgangskode til din mailkonto
IMAP-server: outlook.office365.com
IMAP-port: 993
IMAP-kryptering: TLS
POP-servernavn: outlook.office365.com
POP-port: 995
POP-kryptering: TLS
Navn på SMTP-server: smtp-mail.outlook.com
SMTP-port: 587
SMTP-kryptering: STARTTLS
Du kan finde disse oplysninger i dine Outlook.com-indstillinger
https://support.microsoft.com/da-dk/office/pop-imap-og-smtp-indstillinger-for-outlook-com-d088b986-291d-42b8-9564-9c414e2aa040 eller ved at kontakte din mailudbyder
https://support.microsoft.com/da-dk/office/serverindstillinger-du-skal-bruge-fra-din-mailudbyder-c82de912-adcc-4787-8283-45a1161f3cc3 . Du skal også kontrollere, om din mailadresse er rigtig i dine kontoindstillinger og prøve igen.
Hvis du stadig har problemer med at sende e-mails efter at have ændret dine serverindstillinger, kan du prøve nogle af disse løsninger:
Kør MAPI-reparationsværktøjet (kun Outlook)
https://support.microsoft.com/da-dk/topic/der-opst%C3%A5r-en-fejl-n%C3%A5r-du-sender-eller-modtager-en-e-mail-besked-i-outlook-eller-outlook-express-a46ddb77-640f-3e6a-8f35-6fe3ea93e923
Opret filen Sent Items.dbx igen (kun Outlook Express)
https://support.microsoft.com/da-dk/topic/der-opst%C3%A5r-en-fejl-n%C3%A5r-du-sender-eller-modtager-en-e-mail-besked-i-outlook-eller-outlook-express-a46ddb77-640f-3e6a-8f35-6fe3ea93e923
Kontroller alle SMTP-e-mailadresser på distributionslisten (kun Outlook)
Forøg indstillingen for serverens timeout