/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
nemlig.com/betaling
Fra : lgs
Vist : 253 gange
100 point
Dato : 13-10-23 17:50

Jeg er næsten flov over at stille dette spørgsmål:
jeg har i lidt over et år handlet hos nemlig.com en gang om måneden og har altid haft problemer med at betale med mobilepay. Men er alligevel altid endt med at komme igennem. Problemerne har jeg tilskrevet min geografiske placering: bor i bunden af en dal med skov omkring mig til alle sider.
Når jeg går til betaling har jeg mobilen tændt på Mobilepay og selvfølgelig tastet min personlige 4-cifrede kode ind. Jeg får så fra mobilepay meldingen; "Godkend betalingen i mobile pay" hvorefter nedtællingen begynder - og så sker der ikke mere 9af10 gange.
Gør jeg noget forkert?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-23 18:33

Tilsyneladende ikke...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-23 20:24

Du må have fat i din udbyder for at få tjekket forbindelsen

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-23 21:32

Prøv at sluk din telefon og genstart igen lidt efter - det hjælper ind imellem.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 14-10-23 15:00

Tak for svaret for_lækker.

Halverede ordren og SÅ gik betalingen igennem - om der er nogen sammenhæng her.