/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Smalltalk
#NavnPoint
ans 29699
molokyle 27260
Nordsted1 27077
Klaudi 21338
o.v.n. 17081
dova 16181
3773 15982
refi 15492
miritdk 13786
10  Camillasm.. 12371
Ga ga
Fra : Leif7
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 11-10-23 20:18

Jeg ringede til YouSee i dag om et teknisk problem og kunne straks høre på stemmen at der var en chatrobot i den anden ende, det var ikke en omstilling som man kender det.
Efter et par underlige spørgsmål afbrød jeg og fandt et andet nummer hvor jeg så fik klaret problemet.

Der gik et par timer, så tikkede der en sms ind hvor der stod at en "samtale med Josephine" var blevet afbrudt, de ville gerne høre om oplevelsen.
Jeg klikkede på svarlinket og skrev kort at jeg ikke gider at snakke med en maskine.

Hvad i alverden skal vi med det lort der for mig lyder som de hjernevaskede sagsbehandlere som jeg var i kontakt i nogle år på jobcentret ............

 
 
Kommentar
Fra : marken84


Dato : 11-10-23 22:04


Det er jo åbenbart blevet en trend, så sparer de på lønkronerne...

Kommentar
Fra : Leif7


Dato : 12-10-23 10:55

Lønkroner .....

Den almindelige type omstilling hvor en en automatisk stemme giver valgmuligheder hvor man blot skal trykke på et tal sparer jo også lønkroner og fungerer optimalt.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-23 11:50


Tjae, men under ingen omstændigheder hvor man skal have et klart svar på et specifikt problem...

Kommentar
Fra : Leif7


Dato : 12-10-23 13:37

Nemlig, derfor er en tasteomstilling meget bedre.
Og så har man hele tiden undgået at omstillingsdamen eller receptionisten bliver overfuset af sure personer.

Marketingsfirmaer der ringer op har også en dårlig opdragelse og adfærd idet de ikke lægger en telefonbesked.
Forklaringen fik jeg af en der ringede mig op, han fortalte at det var automatiske programmer som ringede folk op, først når folk tog røret kunne han finde ud af hvem og hvilket nummer der blev ringet til.
Man kunne frygte at det offentlige også indførte AI maskinstemmer, men det er i første omgang forhindret af hvis man skal i kontakt med "Borgerservice" skal man booke en tid over nettet.

Godkendelse af svar
Fra : Leif7


Dato : 16-01-24 14:54

Tak for svaret marken84.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177409
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407770
Brugere : 218874

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste