/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sikkerhed fra
Fra : pop3
Vist : 372 gange
300 point
Dato : 27-08-23 03:00

Hvordan sæter man sikkerheden i Windows 11 fra. Har nogle gamle film der bliver spæret-

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-08-23 08:49

Jeg vil gerne advare dig om, at det kan være en risikabel handling, da du kan udsætte din computer for virus og malware. Men hvis du stadig vil gøre det, er her nogle mulige måder:

Du kan midlertidigt slå realtidsbeskyttelsen fra i Windows Security-appen. Det vil stoppe antivirusprogrammet fra at scanne de filer, du downloader eller åbner fra internettet. Men det vil kun være slukket i en begrænset periode, og det vil tænde igen automatisk.

Du kan installere et andet antivirusprogram, som automatisk vil sætte Windows Security på pause. Du kan vælge et gratis eller betalt program, som du stoler på. Nogle eksempler er AVG Antivirus Free, Avast Free Antivirus eller Bitdefender Antivirus Plus.

Du kan permanent deaktivere Windows Security ved hjælp af gruppepolitikredigeringen. Det kræver, at du har Windows 11 Pro-versionen, og at du slår tamperbeskyttelsen fra i Windows Security-appen. Det er en mere avanceret metode, som du bør være forsigtig med at bruge.

Jeg håber, at dette hjælper dig med at løse dit problem. Men husk altid at være opmærksom på de potentielle trusler, der kan skade din computer og dine data. Pas på dig selv og hav en god dag! ??

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 29-08-23 10:33

Tja, det faldt ikke i god jord hos de firmaer som solgte beskyttelsesprogrammer at Microsoft indyggede firewall og et mindre antivirus program fra og med Windows 8, beskyttelsen bliver dog bedre hvis man installerer et fra nettet.

På den anden side var Microsoft kraftigt kritiseret inden da idet computerne let blev angrebet, bl.a. fra den udbredte brug af piratversioner af film, musik og programmer (samt netporno) som var fyldt med snavs fra hackere ................ man sagde ligefrem at private computere var den største fare for internettets sikkerhed grundet at mange slog deres sikkerhed fra for at kunne benytte sig af de ulovlige ting.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-23 10:04

Hvis det er Windows Sikkerhed du vil slå fra så åbn Windows Sikkerhed ved at klikke på ikon ved uret.

Klik så på Virus og trusselsbeskyttelse og under punktet Indstillinger for virus og trusselsbeskyttelse klikker du på Administrer indstillinger, her kan du slå Realtidsbeskyttelse fra, husk at slå til igen