/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Nyt password i Thunderbird
Fra : Soren_Steen_Nielsen
Vist : 327 gange
200 point
Dato : 23-08-23 20:01

Jeg er kommet i den situation at jeg har måttet skifte udbyder til mail og webside. Min venindes mailkonto har fra tidernes morgen haft et password som kun består af små bogstaver. Dette accepteres ikke af den nye udbyder som kræver både store og små bogstaver og tal. Men i Thunderbird har jeg ikke kunnet finde et sted hvor jeg kan ændre password. Hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-08-23 21:34

Når du har åbnet TB så klik på Funktioner > Indstillinger > Privatliv og sikkerhed,
der kan du se adgangskoder.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-08-23 23:55

Hej Klaudi. Kan man så også ændre adgangskoderne der? Jeg befinder mig ikke ved den aktuelle maskine lige nu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-08-23 07:32

Nej du kan fjerne den gamle og når du så henter mail igen be'r den om kode igen.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 24-08-23 13:39

Det prøver jeg såsnart jeg er hjemme hos hende igen.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 11-09-23 20:46

Hej Klaudi. Dit forslag hjalp kun delvist forstået på den måde at det virkede hos en bekendt som havde samme problem, men IKKE hos min veninde. Hos hende prøvede vi tilsidst at afinstallere Thunderbird helt og installere den igen uden resultat. Andre forslag?