/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Eksportere Gmails til x-tern HD?
Fra : cristian2
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 27-06-23 12:50

Min Chrome/gmail-konto er ved at være fyldt op. Derfor vil jeg gerne arkivere min modtagede "Promotion"-gmails til en ekstern HD, så det frigiver plads på min chrome-konto.

Men hvordan gør jeg det? Jeg har forsøgt at Google det, men svaret indbefatter at der er et ikon med nedadvendt pil, som ved klik vil downloade alle gmails'ene. Det pågældende ikon er imidlertid "Arkiv", som blot fører gmails'ene fra "Promotion" over i "Indbakke", og så er jeg lige vidt.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-23 10:30

Få først et overblik over hvad der fylder på din konto -jeg har været ude for nogle med samme problemstilling som din - og selv om de sagde de ikke havde foto på kontoen var det det der fyldte. Det kan også være backup af android telefonen. De 15 Giga man oftest har gratis er rigeligt for de fleste til mail - men med fotos og video kan de let blive opbrugt.

En let måde at downloade sine data hos google er at bruge GOOGLE TAKEOUT - så kan du se om formatet de leverer i passer dig.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 03-07-23 13:34

Tak for svaret kurt54.