/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ny telefon overføre gamle telefon
Fra : preb1944
Vist : 327 gange
100 point
Dato : 15-03-23 06:28

Hej.
Jeg har en samsung A7 og skal købe en ny telefon.også samsung.
jeg vil godt have overført .de gamle ting fra ene telefon tiil den anden.
Nogen forretning der ved køb laver det(bor københavn området).Meget lidt handy til selv at lave det.Evt. tak
hilsen Preben

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-23 06:44
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-23 09:33
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-23 09:37

Ps.

CITAT:

" ..Få dine data over på en ny telefon
Når du føjer din Google-konto til en konfigureret telefon, bliver det, du tidligere har sikkerhedskopieret for den pågældende Google-konto, føjet til telefonen.

Følg vejledningen på skærmen for at gendanne en sikkerhedskopieret konto på en nulstillet telefon. Gå til enhedsproducentens website, hvis du har brug for yderligere hjælp.

Dine billeder og videoer er allerede tilgængelige i Google Fotos. Du kan dog gendanne resten af de data, du har sikkerhedskopieret, når du konfigurerer din nye telefon for første gang, eller når du har gendannet fabriksindstillingerne. Følg vejledningen på skærmen for at gendanne dine data under konfigurationen.

Dette kan tage op til 24 timer.

Vigtigt! Du kan ikke gendanne sikkerhedskopieret indhold fra en nyere Android-version på en telefon med en ældre Android-version. Se, hvordan du tjekker og opdaterer din Android-version.
"

CITAT slut.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-23 18:12

Jeg har i dag rodet lidt med, at gøre klar til overførsel fra ældre Samsung (android) til en nyere model.
Men men men - det ser ikke ud til at være ligetil.

Denne prøver jeg at følge:
https://www.elgiganten.dk/magazine/mobil-gps/smartphone/skift-telefoner/overfor-data-android

Måske starter jeg bare den nye op og fører data over selv.
Altså når den nye A32 bliver købt.

Ps. Gode råd er velkomne.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 16-03-23 21:47
Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 19-03-23 05:47

Tak for svaret Eyvind.