/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Mink og fadbamsen
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 514 gange
300 point
Dato : 29-10-22 18:22

Hvordan kan det egentlig være, at de to største løgnhalse og bedragere igennem nyere tid, står så godt i meningsmålingerne? Det er Mette Frederiksen og Lars Løkke jeg skriver om.

Lider de fleste vælgere af kuppelkatar ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-22 13:18

Listen over politikere der ikke er for gode til at holde sig på måtten, er jo uendelig og iøvrigt vel nærmest farveblind. At vælgerne er forsynet med demens og igen og igen vælger de samme personager ind igen og igen, kan virke uforståeligt. Ærgeligt at ham der havde siden www.politikerlede.com ikke længere er aktiv. Han var god til at holde øje med hvem der dummede sig.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 300 point
Dato : 30-10-22 13:24

Bare vent. Støjberg skal nok komme ind, selvom hun har den rigsretssag (vi kan så diskutere om den var rimelig). Mette Mink kan nemt ske at ende som statsminister, selvom hun afgjort havde fortjent at få lov at forklare dette og hint for en rigsret. Rasmus Prehn kommer vel også ind igen, selvom han har haft en angribelig omgang med firma-konto kortet. Og udenrigsministeren ligeså selvom det så var mindreårige han bedrev omgang med. Løkke's ageren gennem tiden kan også få en til at undres. De radigale har åbenbart besluttet sig til kollektivt selvmord. osv osv.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-10-22 13:59

Citat
Lider de fleste vælgere af kuppelkatar ?

Kan desværre ikke besvares da psykiatrien har flere års ventetid

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-10-22 14:45

Citat
Kan desværre ikke besvares da psykiatrien har flere års ventetid
Ej hvor ærgerligt. Men det kan du takke Mette Makrel og Magnus Løgnnikke for.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-10-22 16:26

Yep--og alle andre i de sidste 20 år

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-10-22 20:56

Han som har stemt hidindtil, han stemmer ikke mere. Min stemme er simpelthen for dyrebar til at hælde i en af de småkriminelle (for at sige det pænt) politikere vi har.

Pia Olsen Dyhr, er nu den populæreste og mest troværdige politiker, vi har. Siger det ikke alt. I al fald nok til min stille private protest, som jeg har det godt med. Slut med at være til grin i en stemme lokale.

Landets ypperste høvdinger??????????????? Selv en blind kan finde ud af at bruge sit eget betalingskort, og finde ud af hvor han bor.

En potentiel statsminister, der vil afskaffe folkepensionen. Folk skal selv spare op til den. Ja godaw do. Hvad er det så lige med f. eks. en 60 årig.

Hutlihut, hvor det kører.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-10-22 00:25

Citat
Min stemme er simpelthen for dyrebar til at hælde i en af de småkriminelle (for at sige det pænt) politikere vi har.
Det er da injurier der vil noget mod de 175 folkevalgte politikere

Det ville være dejligt hvis Kandu.dk håndhævede deres egne betingelser for brugen af sitet https://www.kandu.dk/rules.aspx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-22 08:15

for_lækker.
Der er tydeligvis, en kommende politiker gemt i dig.
Der er vist 179 medlemmer af Folketinget. Nu er det selvfølgeligt ikke alle medlemmer der er lige smarte. Og der er selvfølgeligt også nogle imellem, der holder deres sti rent.

Men generelt........prøv at læse aviser. I modsætning til mange vælgere, desværre, har jeg en hukommelse, der rækker længere tilbage. Jeg orker ikke længere at rippe op i alle de sager, der har været, bare i denne regerings periode. Kun lige den nyeste, jeg har læst om: Rasmus Prehn er nu politi anmeldt. Men der sker selvfølgeligt ikke mere. Politiet ved endnu ikke, om de gider ta`sagen op. (Hvorfor tænker jeg lige på Venezuela, Peru, Haiti + andre bananstater).

Ellers vil jeg lige minde dig om, at simpelt løgn også er kriminelt. Står man i retten og lyver, kan det straffes.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-10-22 09:07

Citat
Der er vist 179 medlemmer af Folketinget
Vi vælger kun 175 i DK.
Vi får se om Kandu følger op på deres egne regler.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-10-22 13:09

Huuuuiiiii, hr Sheriff for_lækker, har slået til igen. "Den for lækker personage" vil nu ha' at Kandu teamet skal udøve censur over for noget, som masser af folketingpolitikere selv kalder hinanden -og flere uvildige advokatundersøgelse har påvist. Her tænker jeg på dengang, Mogens Lykketoft kaldte fadbamsen "en lille svindler" Men rettede det senere til "en stor svindler"
Den uvildige advokatundersøgelse viste, at Mette Mink havde begået lovbrud vedr. minksagen.

Nu kommer for_lækker så bragende ind i tråden som en anden elefant i en glasbutik og truer med bål og brand.

Lad mig slå fast en gang for alle: Hele folketinget 179 medlemmer incl. de grønlandske/færøske, sidder kun på Tinget af en eneste grund, nemlig: dem selv, dem selv, dem selv, og dem selv, dem selv igen . Altså for egen vinding skyld.

Så hr Sheriff for_lækker, nu har du lidt mere at indberette.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-22 13:51

Og Lykketoft blev efterfølgende snuppet med fingrene i småkagedåsen, da han havde beriget sig selv lidt rigeligt. Altså han kom rendende med bilag for at få noget dækket, han allerede havde fået penge for. Jeg har lidt svært ved at se hvem der er hæderlige og redelige, derinde på borgen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-22 14:41

Citat
Vi får se om Kandu følger op på deres egne regler.

Uha uha...meget alvorlig sag. Jeg må nok forvente søvnløse nætter, i nærmeste fremtid.
Det vil jo være en katastrofe, at blive udelukket fra Kandu. Hvor får jeg så alle de billige grin fra???

Måske får jeg en sag på halsen, for forsøg på at undergrave Folketingets troværdighed, og omdømme.
Det kan jo få frygtelige konsekvenser. Skulle det ske, har jeg tænkt mig at sende justitsministeren en lille check, samt en dybfølt undskyldning. Det har jo vist sig, man kommer langt med en "undskyld" i dagens Danmark.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-10-22 15:08

Citat
Og Lykketoft blev efterfølgende snuppet med fingrene i småkagedåsen, da han havde beriget sig selv lidt rigeligt. Altså han kom rendende med bilag for at få noget dækket, han allerede havde fået penge for. Jeg har lidt svært ved at se hvem der er hæderlige og redelige, derinde på borgen.
Alle socialdemokrater platter og svindler hvor de kan
komme til det. Grunden til jeg nævnte plattenheimeren var fordi, jeg ville fortælle Kandu-sheriffen, at alle folketingsmedlemmerne synes alle andre er større plattenslagere end en selv

Men nu må vi se i morgen hvordan valget bliver. Håber inderligt, at alle de røde klimatosser ryger ud af folketinget - de er jo ved at køre landet fallit. Danmark kan ikke redde verden. Danmark kan knap nok redde sig selv.

Sidste nye skud i argumentationen fra klimatosserne er; Folk kæledyr udleder en masse co2, - og en stor hund udleder 7 gange mere metan end en lille eller en kat.

Snart forlanger klima-idioterne vel, at det skal koste et X kr, for at gå på lokum for at skide.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-22 16:03

Hørt Kaptajn!! Fuldstændig enig. Hvorfor ikke sige tingene lige ud.

Nu f.eks. sagen Rasmus Prehn. Jeg ser ingen forskel på, om du misbruger et betalingskort, eller du laver et regulært kassedyk. Begge dele er ulovlig, og dermed kriminelt. Der er bare den forskel at den tosse, der laver kassedyk, bliver straffet hvis de finder ham.

Men er det en fra rangstigens top, bliver det pænt neddroslet. Højst en beklagelse.

Igen Rasmus Prehn, jeg bliver ikke det mindste forundret, hvis politiet lige har fået et tip fra justitsministeren om, at gå til "mere alvorlige sager", og ellers arkivere denne politianmeldelse lodret. Politiet har jo så travlt, så travlt, så travlt, så travlt.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-10-22 16:09

Korrekt, Mosebaek. Nu er Rasmus ved at lære sin datter op i kunsten "sådan plattes der med kreditkort"
Jo jo ingen kvaler, de danske skatteydere betaler.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-22 16:27

Lige nu skriver aviserne løs om Pia Olsen Dyhr, der sender datteren på privatskole, samtidig hun hun ønsker at omfordele gymnasieelever efter forældrenes indkomst.

Eller fødevareministeriet, der lige med et bette finte har ødet dobbelt så meget som anbefalet på et arrangement med ristet kål på menuen. Men Prehn har jo også haft det så svært med at overskue hvem han spiser med og hvem der nu skal betale.

Selv lokalpolitikerne kommer i uføre: Se bare viceborgmesteren i Hedensted, der liiiiige fik +300000 under neglene han ikke liiige havde krav på (venstre mand). Eller Ninna Hedager de bustede i at pjække og arbejde sort. Eller Anne Mee der fik så meget retur at den alligevel ikke kunne reddes. Og Morten Østergaard havde jo ellers erklæret hende ren. Men han røg selvfølgelig også. Ikke at forglemme Klamme Frank.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-10-22 18:23

Moesbaek og 3773 tak for mange gode indlæg, det vidner om, at der stadig findes fornuftige folk på Kandu.
Jeg lukker ihvertfald ikke tråden før henad fredag. Såååå, jeg ser stadig frem til masser af gode indlæg - også gerne fra socialisterne.

Sidder og hygger mig foran kaminilden. Jeg havde lige lidt affaldstræ som tiggede og bad om at blive futtet af.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-11-22 10:16

Så sker det!
Nu bliver det spændende, om Minken med den røde garde får mandat til at plastre hele Danmarks natur til med vindturbiner -og held til at nedlægge dansk landbrug.

Og skal det lykkes fadbamsen at blive kongemager?? NEJ !!!! Gud forbyde det!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-11-22 09:52

Valget er overstået, Minken fortsætter

En lille analyse viser jo, at danskerne vil styres med hård hånd. Danskerne vil ha' tæsk, pisk og en gulerod dybt placeret i anus. Kort sagt: Danskerne er masochister. Nu kan Minken fortsætte med at nedlægge små virksomheder - de små købmænd osv, er så småt ved at dreje nøglen om.

Naturen bliver plastret til med vindturbiner, stinkende biogasanlæg helst så tæt ved landbyer som muligt - og de små samfund affolkes. Ventelister til sygehusene bliver endnu længere, sygeplejersker og læger render skrigende bort. Plejehjem skamrides endnu mere end de er nu. Skatterne vil stige til uanede højder med ordene; Nøj, hvor har vi velfærd!

Minken kan med andre ord fortsætte sit løgn, bedrag, slette sms'er, anklage andre folk for ting, de ikke engang aner hvad er. Jo, magtfuldkommenheden er total. Værre end Putins.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-11-22 15:59

Jeg bliver mere og mere glad for, jeg ikke har stemt. Igen ser vi løgn og bedrag efter et valg.

Der var engang en statsmand, der sagde noget i retning af, vælgerne er kun dumme får.

Utrolig så kort vælgenes hukommelse er. Væk er mink og alle de andre personsager, denne regering har stået for.

Men den røde hob i storbyerne, er selvfølgeligt ligeglad med hvar der foregår, i resten af landet.

Nu kan vi kåre en ny, som Danmarkshistoriens største vendekåbe, efter J.O. Krag, nemlig Lars Løkke. Han tar titlen.
Han peger nu på Mette Frederiksen, som regeringsleder. Det er sgu utrolig, han vil være sig selv bekendt.

Og nu kan vi fastslå, forbrydelser betaler sig i høj grad. Mette Frederiksen har fået det højeste antal personlige stemmer, en politiker har opnået de sidste 17 år. Nemlig over 60.000.
Holda kæft....arme land.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 02-11-22 17:18

Tillykke Mette Frederiksen med det flotte valg og dine 60.837 personlige stemmer i Nordjylland, og så har du ført Socialdemokratiet frem til det bedste valg i mere end 20 år.
Tænk, mere end hver fjerde vælger har stemt på Socialdemokratiet, fantastisk .

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-11-22 17:52

for_lækker. Da jeg hurtig kan diagnosticere dig, som lidende af forhøjet, fremskreden kuppelkatar, skal jeg undlade at kommentere dit indlæg. Kun gi`dig dette råd: Søg hjælp.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-11-22 18:23

Citat
Tænk, mere end hver fjerde vælger har stemt på Socialdemokratiet, fantastisk
Skrev for_lækker. Tjaeee, du bekræfter i hvert fald ordene, kuppelkatar og masochist. Og overrasket er jeg slet ikke. Du bekræfter det, at være en god socialdemokrat. Se bare, hvordan du vil bestemme, hvad der skal skrives i div. indlæg - (se bla, dit eget indlæg længere oppe i tråden, og ligeså i andre, ikke at forglemme. Typisk socialdemokratisk kontrolfreaks.

Men hvad at kontrollere din kammerat Prehn misbrug af sit kontokort, eller Kontrollere din formands tykke løgne vedr. Mink, sms'er, vacciner, osv..... Når du har gjort det, kan kontrollere Klima Dan og Løgnnikkens.

Jeg må slutte med et; Gud bevare Danmark !!

Ps. Husk at skifte guleroden en gang i mellem.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-11-22 17:57

Tak for svaret 3773.