/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Garmin pga og fishfinder
Fra : TommyB2
Vist : 261 gange
31 point
Dato : 27-02-22 16:33

Hej jeg er meget ny her inde og har et spørgsmål som mange nok har haft før mig. her

men hvilken carmin gps og fishfinder vil i anbefalde en ny bruger af disse har altid før bare haft en stage ude fra båden af, men vil prøve at invistere i den slags, men tænkte lige at høre jer her inde først da i nok har prøvet nogle og jeg er ikke super bruger af den slags men vil prøve, har læst at carmin skulle være vejen frem.
Den må gerne være til at betale, da det jo kun er til alm privat sejlads og fiskeri.
Jeg har set på rigtigt mange, og det har nærmest bare forvirret mig, der er en der hedder noget med streiker v5 og V6 og videre op til v9 mener jeg det var jeg så.
Men der findes også en der hedder Garmin gps fishfinder 298 og ellers bare mange flere.
Håber på lidt hjælp.

på forhånd tak mvh. Tommy

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 31 point
Dato : 28-02-22 10:26

Hvis det er for at fange en Torsk ville jeg ikke bruge penge på den slags, så er det billigere hos en fiskehandler
https://fiskegrej.dk/deeper-fishfinder-start.html?gclid=CjwKCAiAgvKQBhBbEiwAaPQw3D9YL6h6QfPgDG3xzatq-RJaHlE2ZzCgDKc2dV37X4yMhbuXZyCnGxoCemEQAvD_BwE

Godkendelse af svar
Fra : TommyB2

Dato : 02-03-22 17:52

Tak for svaret abbaba.
Det er nu mere for andre fisk vi tænker at sejle lidt ud og se om der er fisk og så prøve at fange dem, jeg hsr endnu heller ikke besluttet mig helt om jeg skal have en, men det var en føler om det var noget.
Mvh Tommy Bohn
Ha en god aften.