/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
G -mail og google annoncer
Fra : TEAS
Vist : 340 gange
200 point
Dato : 14-07-21 09:04

Jeg har slået annoncer fra men google bliver ved med at komme med dem.
Er der en måde at slippe for de annoncer eller skifte til Outlook.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-07-21 09:16

Du kan jo altid skifte eller få Outlook sideløbende, men det med spam annoncer, slipper du nok ikke for medmindre du har en meget hemmelig mailadresse...

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 14-07-21 09:44

Det er de annocer google sætter ind på min G-MAIL
vh
Teas

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-07-21 13:38

Det slipper du helt og aldeles for ved at bruge Outlook i stedet...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-07-21 14:16
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-07-21 19:57

Jeg for ikke annoncer fra G-mail eller google.

Men da du ikke skriver om det er på mobil, pc, mac. er det svært at hjælpe dig.

Men måske skal du gå lidt armgang i, om det virkelige er mail du før eller om det er nogle notifikationer fra andre programmer eller tjenester.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 14-07-21 23:47

Det er på min PC og google sætter annoncer ind på min G-mail
det er trælst med alle de påtvungne annoncer
Jeg har AD Block på men den virker ikke mod reklamer fra google på G-mail
vh
Teas

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 200 point
Dato : 15-07-21 00:07

Jeg gentager - Det slipper du helt og aldeles for ved at bruge Outlook i stedet...

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-07-21 10:50

TEAS det har jeg aldrig været ude for og jeg har flere gmails. Jeg bruger både Edge og Chrome Browser.
Hvilken browser bruger du?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-07-21 12:50

scan for mallware

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 17-07-21 12:16

Tak for svaret webm.
Nu går jeg over outlook
mvh
Teas