/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Youtube-"Denne video er ikke tilgæn..
Fra : lgs
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 18-09-20 23:32

På det seneste optræder denne passus med forlængelsen ..gelig i dit land" uhyggeligt ofte. For mig, der har en laaaaang favoritliste inden for klassisk musik, er det ret generende - også eller måske mest fordi jeg ikke kan gennemskue, hvad der ligger bag. Opretshaverrettigheder eller hvad???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-09-20 00:11
Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-20 14:46

Ingen problemer når denne bruges, gratis.
https://touchvpn.net/
https://touchvpn.net/platform

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 19-09-20 19:18

Citat
Denne video er ikke tilgæn..

Er tit udsat for det samme. Men så prøver jeg at google, på samme sang, film, eller hvad det nu var man søgte. Tit viser det sig, at det søgte bare har skiftet link. Hvorfor ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 20-09-20 20:28

abbaba:
foreløbig tak for et forhåbentligt nyttigt link. Ved du om det kun fungerer fremadrettet, således at forstå at det, der én gang er "dømt" til utilgængeligt i det her tilfælde i DK ikke vil blive tilgængeligt med TOUCHCPN eller om programmet retter "bagud". Umiddelbart synes jeg ikke det sidste er tilfældet - men måske har jeg ikke downloded det korrekt.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 23-09-20 12:22

Det virker ved at YouTube tror du er i et andet land og derfor er videoerne ikke længere blokeret. Så svaret er: ja det virker på alle videoer, både "gamle" og nye.

Mvh
f.larsen

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-09-20 17:14

https://touchvpn.net/
Burde virke altid også i fremtiden.
Har dog oplevet at den enkelte gange svigter, eller også er linket den skal åbne optaget.
Men står der at den er TÆNDT, så er der hul igennem - gennem et andet land.
Hastigheden kan måske spille ind, men den kan du se øverst i programmet, og den burde være god nok til Youtube.
Har ingen problemer med diverse stream på nettet.
Svigter den, kan du eventuelt bruge denne, dog kun 500mb om måneden.
https://www.tunnelbear.com/pricing

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-09-20 17:16

Har forresten også oplevet at ADBlock har været inde og blande sig.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-09-20 17:34

Hvis ikke du har youtube ADblocker, kan det være du skal klikke 2 gange på det du vil se, da der til tider dukker reklamer op før klippet.
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-for-youtube/cmedhionkhpnakcndndgjdbohmhepckk?hl=da

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 26-09-20 18:02

abbaba o.a.:
det besynderlige er, at i nogle af de "samlinger", jeg har oprettet, er næsten samtlige titler , efter i uge- hvis ikke månedsvis at have fungeret, nu i oversigten påtegnet SET og utilgængelige................

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-09-20 05:26

Gamle lister osv? virker ikke på VPN da det er nyt = udland = lav en ny liste og det virker på det land du bruger.= prisen for at være ANONYM gratis......

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 29-09-20 15:05

Tak for svaret abbaba.