/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Computer off i win-xp
Fra : jbb
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 18-12-01 16:44

Hvordan får jeg min computer til at slukke automatisk, når jeg "turn off computer" i windows XP?? Det var ikke noget problem i win-98....
Mangler der en update - eller hva'
Håber DU har svaret...

venligst jørn

Kommentar
Fra : fer

Dato : 18-12-01 17:18

Jeg mener du skal højreklikke på skivebord, og der efter sætte et flueben i avanseret strømstyrring.

Hilsen Bent

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-01 17:31

Hej Jørn
jeg ved hvordan man gør det i 2000 men mon ikke det er det samme i XP
sådan her
Kontrolpanel > Strømstyring > Advanceret > APM > (Sæt et flueben) X Aktiver Avanceret strømstyring!
så skulle den gerne være der
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-12-01 17:24

On Tue, 18 Dec 2001 15:44:25 GMT, "jbb" <jbb.news@kandu.dk> wrote:

>Hvordan får jeg min computer til at slukke automatisk, når jeg "turn off
>computer" i windows XP?? Det var ikke noget problem i win-98....
>Mangler der en update - eller hva'
>Håber DU har svaret...

Nu kunne jeg henvise dig til tidligere spørgsmål, man jeg gider ikke
selv at lede. Så hvis ikke dette virker, så kan du sikkert finde hjælp
i et af de talrige andre. Gå ind i Kontrol Panel --> Strømstyring/
Power Options --> APM --> Enable

--

Venlig hilsen,
Lars

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-12-01 17:40

Tillæg
prøv også at læse det her tidligere indlæg i Kandu
http://www.kandu.dk/dk/news/95563/groupid/30702
MVH Brian

Kommentar
Fra : jbb

Dato : 18-12-01 17:57

Det' bare kanon. Nu har jeg forhørt mig hos flere "kloge hoveder" og fået lige så mange - ikke rigtige svar, og så skriver man blot en lille forespørgsel her på siten, og vupti - så er det problem løst. Tak for hjælpen.
/jørn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-01 23:43

I min XP, kontrolpanel, strømstyring, er der overhovedet ikke noget der
hedder APM....
Jeg kan heller ikke få computeren til at slukke selv...

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4aru1u4bq82hkmv7vbkkggptml98jt1ut4@4ax.com...
> On Tue, 18 Dec 2001 15:44:25 GMT, "jbb" <jbb.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Hvordan får jeg min computer til at slukke automatisk, når jeg "turn off
> >computer" i windows XP?? Det var ikke noget problem i win-98....
> >Mangler der en update - eller hva'
> >Håber DU har svaret...
>
> Nu kunne jeg henvise dig til tidligere spørgsmål, man jeg gider ikke
> selv at lede. Så hvis ikke dette virker, så kan du sikkert finde hjælp
> i et af de talrige andre. Gå ind i Kontrol Panel --> Strømstyring/
> Power Options --> APM --> Enable
>
> --
>
> Venlig hilsen,
> Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-01 23:54

Wed, 19 Dec 2001 23:42:48 +0100, skrev "Jesper Høyer"
<shik@tjekket.dk>:

>I min XP, kontrolpanel, strømstyring, er der overhovedet ikke noget der
>hedder APM....

Kig i bios om det er slået til.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Do you want spam?
Get it on http://home13.inet.tele.dk/smedpark/spam/