/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvorfor kan jeg ikke finde Peder Christi
Fra : 2601
Vist : 285 gange
500 point
Dato : 03-02-20 12:43

Hvorfor kan jeg ikke finde Peder Christian Jensen født 26 juni 1862 i Tuse, Tuse Sogn, Tuse Herred, Holbæk Amt og son skulle være gift med Ida Caroline Jensine Anine Iversen født 02 jun 1870 i Korning Sogn, Hatting Herred, Vejle Amt.

De er blevet gift 11 maj 1897 i København og får en del børn.

Jeg har søgt i FT for Staden København samt i Politiets uden at finde dem.

Nogle der kender til dem og ved at de er i FT og Politiets Register?.

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 500 point
Dato : 03-02-20 17:12

I FT 1901 er han Gjæstgiver i Tuse sogn.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 04-02-20 12:21

Tak for svaret vith.

Nej mange tak for svaret. Jeg har søgt på navnet Peder som han er døbt og nu heder han Peter.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-02-20 12:31

Det er folketælleren, der kalder ham det.

Husk ALTID at søge på ALLE variationer på et navn.