/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Logitech wireless touch keyboard k 400
Fra : jannicolai
Vist : 311 gange
500 point
Dato : 19-07-19 09:09

Hej har fået problem med at mit tastatur pludseligt ikke vil skrive @

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-07-19 09:14

Hvad er der sket med tastaturet?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-07-19 09:18

Du har prøvet AltGr2

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 19-07-19 09:19

Jeg tror det er noget med indstillinger

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 19-07-19 09:25

Hej ja det har lige prøvet virker ikke

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-07-19 13:20

Der er batteri i et wireless tastatur. Det holder ikke evigt.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 19-07-19 15:24

Hej der er batteri i Problemet er at hvor jeg før kunne lave @ ved at ctrl+alt+2 inde kunne skrive @ så jeg må have om på en indstilling ved en fejl. Men nu skriver den bare 2

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-07-19 05:46

Er det så ikke blot din “Alt” tast der ikke virker?
Har du prøvet med begge, der er jo 1 på hver side af mellemrumstast.

Virker æ, ø, å ?

Er der andre taster der har fået ny funktion?

Har du tjekket at sprog i indstillinger, stadig er dansk?

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 20-07-19 07:37

Hej det kan godt være sproget der er ændret. Ved du hvordan jeg tjekker det. Tastaturet er koblet op på et fjernsyn

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 500 point
Dato : 20-07-19 11:42

Så er der måske lidt besværligt, hvis udvikler af TV ikke altid har tilgodeset forskellige tastaturlayout.

Du skal ind i TV indstillinger for at finde muligheden, vel at bemærke til den er stille til rådighed.

Smart TV funktioner er noget af det der forsømmes mest i tiden, hvor der er mere fokus på skørme LED og opløsning...

Jeg ville ikke forvente at du kan ændre det. Men Måske kan du ved lidt detektiv arbejde afklare, hvilket tastaturlayout, som dit TV understøtter. Herved kan du også finde placeringen af "@".

Håber det lykkes for dig.

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 20-07-19 15:04

Tak for svaret Benjamin.Hansen.jeg prøver mig frem