/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
"Foto-forbedring" - hvem kan hjælpe?
Fra : serenitas
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 01-07-03 10:20

Øhm, jeg er ikke selv bruger af photoshop o.lign., men nu er det sådan, at jeg har nogle "kiksede" private fotos, som jeg gerne vil have lavet "pæne", derfor forsøger jeg via kandu.dk. Det er både lyset, kompositionen, "forkert farve" ansigtshud og sådan, jeg gerne vil have fikset op, og jeg er villig til at betale et par flasker god vin el. lign. for hjælpen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-03 10:33

Undkyld jeg kan ikke hjælpe dig med dine fotos, men til gengæld tror jeg ikke du behøver at betale os her på kandu.dk noget for at få hjælp. Det sku' da lige være de point du har udlovet. Sådan er vi bare

Mvh. </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : futsaek

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-03 10:47

Det kan jeg godt hjælpe dig med.

Hvis du sender en mail med billederne og en beskrivelse af hvad du vil have gjort kan jeg se på det.

Mvh Futsaek

Godkendelse af svar
Fra : serenitas

Dato : 01-07-03 16:12

Tak for svaret, futsaek.

Vil du oplyse mig din email adresse her? Ellers kan du skrive den til mig her: spikeserenitas@yahoo.dk

Så vil jeg se, om nogen vil hjælpe mig med at scanne de fotos ind, jeg er ikke nogen rutineret PC bruger, som du nok kan høre

Mvh Serenitas

Kommentar
Fra : serenitas

Dato : 01-07-03 20:20

Futsaek, så er billederne scannet ind...Klar til afsendelse til fra

Mvh Serenitas