/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Sandorm i Hundested
Fra : pabloj
Vist : 3527 gange
100 point
Dato : 30-06-03 09:08

Hvor kan man købe sandorm i eller omkring Hundested?
Jes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 10:00

100 år siden jeg var der, men jeg købte i Kikhavn, så vidt jeg husker. Dengang var der ihvertfald en grejforretning dér som solgte. Ellers prøv at spørge nogle af de lokale knægte nede på havnen. Måske ka' de løbe ud i vandet efter nogen til dig, hvis du stikker dem en is eller noget.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 30-06-03 15:31

OK MOLOKYLE. Hvis det lykkes i morgen efter dit råd får du selvfølgelig pointene,.
Er der ikke andre muligheder, evt. på vej derop?
Jes

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-03 21:10

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, så... lidt svært, men er det fra Kbh. så :
Jan&Bo på Kalkbrænderivej eller lidt længere nord på : Tryggerdammen på Standvejen lige før Helsinør (ved båd udlejningen) ...eller Gilleleje Grej forretningen ude foran Havnen (Jeg ka' ik' huske alle de navne). Men; tjek Kikhavn.

Knæk og Bræk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 30-06-03 21:51

Jeg prøvede at hæve pointene før, men det gik ikke, nu virker det.
Foreløbig tak MOLOKYLE, jeg afprøver det imorgen
Jes

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 01-07-03 09:36

Jeg kan se at svaret er et "feriesvar", altså vel sendt....
MEN, børsteorm-som er ligeså gode- kan mig bekendt købes i havnekiosken i Hundested. Måske kan det bruges næste gang.
Yderligere har der ligget en grejhandler i rundkørslen hundested, Asserbo, Frederiksværk. Men den er vist lukket nu ?

Mvh Pauli.

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 01-07-03 12:00

Tak for svaret molokyle.