/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
To skærme
Fra : TEAS
Vist : 328 gange
500 point
Dato : 10-11-17 13:30

Jeg havde et TV tilsluttet min PC med W10
Nu er der ingen signal til Tvet fra PC.
I skærm indstillinger er to skærme indstilling forsvundet.
Hvor dan får jeg det til at virke igen.
Det har virket i over 4 år på to forskellige Tv.
Det sidste tv jeg har købt er fra i år og det virkede fint til i torsdag D.9/11-17

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-11-17 20:15

Under skærmindstillinger hvad er der så valgt under Flere skærme?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-17 20:21

Citat
I skærm indstillinger er to skærme indstilling forsvundet.

Har du ekstra kort i pc, ellers burde du kunne se skærm indstillinger ved at H-klikke på skrivebordet ? samt der burde være i samme MENU en anden mulighed for at åbne Eksterne kort/ programmer.
Har du sat ekstra kort i pc, skal du finde softwaren til kortet, som regel ligger det i START, og derfra kan du redigere skærm indstillingerne.

Kortet kan selvfølgelig være brændt - prøv et andet stik/ udgang på din PC - samt du skal muligvis finde skærmen på dit tv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-11-17 20:24

Hvilke stik bruger du og fra pc/tv - jeg har altid brugt VGA, det fejler aldrig det gør HDMI til gengæld hos mig..

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 10-11-17 21:03

Under skærmindstillinger er det med to skærme forsvundet.
Der er kun et skærmkort
Jeg bruger VGA kabel mellem PC PC skærm
Mellem PC og TV bruger jeg et HDMI kabel
det har virket lige til i går D.9/11-2017
Der er ingen signal til tv skriver PC
Hvordan kan jeg få indstillingerne til to skærme tilbage
og hvordan kan det forsvinde
Jeg har internet og Mit TV fra Stofa men de kan vel ikke
rode i min PC

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-11-17 21:53

Kan du ikke skærmindstillingerne vælge at udvide skrivebordet? Alternativt, har du prøvet at opdatere driveren til di grafik-kort?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-11-17 07:15

prøv at fjerne HDMI kablet til dit tv, Genstart din pc, monter igen HDMI kablet. og se om det ikke dukker op igen.
alternativt, har du kontroleret om dit HDMI kabel ikke er defekt.
hvis du har flere HDMI porte i dit tv, så prøv en anden port.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 11-11-17 15:02

Prøv en helt 3. Skærm for at se om det virker.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 11-11-17 20:04

Jeg har bestilt et nyt HDMI kabel.
kommer på Kandu efter jeg har modftaset det i næste uge.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 16-11-17 01:45

Jeg modtog mit nye HDMI kabel men det er ingen forbindelse.
Jeg har fuldt de anvisninger jeg fik her på tråden
Kan det være stikket i grafikkortet eller ?? Et nyt geforce GTX 750 pris er 700-1000Kr
Det vil jeg ikke betale.
Nu vil jeg anskaffe en Cromecast og håber det virker.
Det er noget mærkeligt noget.
mvh
Teas

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 500 point
Dato : 16-11-17 15:35

Prøv at fjerne alle nvidia driver, Rens derefter din pc med ccleaner, genstart og instalere de nyester driver, og se om det ikke kan løse problemet.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 17-11-17 10:14

Tak for svaret edison.
Jeg fjernede driveren og indstillinger til to skærme kom tilbage.
Nu virker det 100% mellem pc-tv
mvh
Teas

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-11-17 14:49

dejligt