/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
30 reklameblade i denne uge? NEJ TAK
Fra : ingelein
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 31-10-17 22:53

Trods NEJ TAK skiltet på vores brevkasse var der en levering af hele 30 reklameblade, godt 1 kilo. Sikke en miljøforurening og spild af ressourcer og arbejdskraft, for mon ikke de fleste af os læser reklameaviserne online, hvis vi har brug for noget?
Eftersom vi jo har fået reklamerne ved en fejl, ved jeg ikke, om det er normen med 30 aviser om ugen? Hvis det er det, forstår jeg ikke påstanden om det papirløse samfund.
Ingelein

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-11-17 02:12

Det er jo snart jul????

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-17 11:37

........og påske, "....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-17 21:13

Vi smider da også et par kilo reklamer ud hver uge,
selv ud vælger jeg kun et par stykker syd for grænsen med rabat.
og min kone sorterer også grundigt, hvad hun vil se og købe.

Men det må jo kunne betale sig at reklamere på den måde,
ellers gjorde de det nok ikke?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-17 14:04

Citat
Men det må jo kunne betale sig at reklamere på den måde,
ellers gjorde de det nok ikke?

Det må da være fra kraftvarmeværkerne de måske har en god aftale med, ren energi fråseri.

Citat
om det er normen med 30 aviser om ugen?

Min postkasse var i gamle dage totalt fyldt op (et par gange ome ugen), så selve posten ikke kunne afleveres, ved så ikke om der var 30 aviser men de var presset så godt ind i kassen at de gik i stykker ved udtagning.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 23-11-17 09:02

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : magar