/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Find smykke-producent i Indien?
Fra : cristian2
Vist : 715 gange
40 point
Dato : 31-10-17 13:41

Min kone sælger smykker, som hun selv designer. Konkurrencen er hård, så hun har besluttet sig for at prøve at få dem produceret i Asien. Jeg har derfor kontaktet den danske ambassade i Indien og Thailand (som skulle være de foretrukne lande mht. smykkeproduktion). Deres erhvervsafdl. vil gerne hjælpe. Det koster blot 40.000 DKK for dem at skabe kontakt til en producent ... (så er der underskud det første år).

Er der andre måder man kan etablere kontakt til producenter derude? Vil det ikke være en fordel at få kontakt til en agent derude? Hvordan gør man det?

Man kunne selvfølgelig selv rejse derud, men det giver vel ingen garanti for troværdigheden. (Jeg læste om én som netop rejste til Indien og fandt en businesspartner, og der var ingen grænser for hjælpsomheden, men det viste sig snart, at deadlines og syn på kvalitet var meget forskelligt).

Meget tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-17 14:12
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-10-17 16:03
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 26-11-17 14:27

Tak for svaret katekismus.