/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Web 10 > unoeuru er det godt.
Fra : Eyvind
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 22-10-17 20:52

Jeg havde min hjemmeside hos web 10 som nu har solgt til unoeuro.
Min side er tilsyneladende hoppet pænt med over.

Men nu har jeg tænkt at oprette en ekstra hjemmeside, af den billige slags og så afprøve dette wordpress, som mange snakker så godt om.

Mit spørgsmål er så, om det der unoeuro er godt, eller om jeg skal vælge et andet.
Det er bare et enkelt og alm. site jeg skal bygge, og måske skal flere kunne skrue på siderne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-17 23:17

Jeg kan absolut anbefale https://www.one.com/da/ og hvis du så gerne vil prøve WordPresss, er det også med i pakken.

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-17 07:33

Googlesites er ganske gratis og meget nem at gå til

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-10-17 08:11

Jeg er lige ved at skulde lave noget til en forening. læser lige med. hilsen Steen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-17 09:19

Nu kender jeg ikke WEB 10, men er det ikke ulige nemmere blot at oprette et subdomæne?

https://www.unoeuro.com/products.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-17 11:24

marken84 - det bliver vist for dyrt med wordpress.
hvaderikkeibrug - det lyder godt med gratis, men jeg vil også styre lidt selv.
stone47 - du er velkommen til at deltage
molokyle - web 10 har for mig været et stabilt og ikke for dyrt hotel, og nu er det solgt til unoeuro.

1. Jeg har købt et domænenavn hos gratisdns, som skal bruges.
2. Det skal ikke hænge sammen med mit nuværende domæne og hjemmeside.
3. Der skal måske være flere, som kan bygge og fylde siderne.
4. Det skal være enkelt at bruge som opslagsværk af en slags med hyperlink.
5. Måske skal der også være lidt åben kommunikationsmulighed som et slags forum.
6. Jeg vil meget gerne "styre" opbygningen som ikke er fastlagt endnu.
7. Det bliver absolut uden forstyrrende reklamer.

Det var bare lige det.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-17 14:52

Citat
marken84 - det bliver vist for dyrt med wordpress.

27,50 pr. måned kan da vist ikke siges at være dyrt for WordPress elelr hvad...

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-17 17:18

Tak for svaret hvaderikkeibrug. Den ser ud til at kunne bruges til mange sjove ting.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-17 22:03

Ok - jeg bestemte mig for unoeuru, som min gamle hjemmeside automatisk blev flyttet over til.
Og så vil jeg lege lidt med wordpress.

https://www.unoeuro.com/

Kommentar
Fra : Thoronline

Dato : 25-07-22 12:17

Hvis du vil arbejde med SEO, og gerne vil tiltrække kunder via google, så kan det betale sig at købe en lidt bedre host med en bedre serverpark. Man tænker ikke over det, men webhotellet har en ret stor betydning for hastigheden på din hjemmeside, og det igen har betydning for om du kan blive nummer 1 i google på de ord, du vil findes på. Læs evt en SEO starter guide her https://thor-online.dk/seo/google-seo-starter-guide/