/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Twitter
Fra : omahexen
Vist : 331 gange
200 point
Dato : 30-09-17 19:41

Er der nogen af jer som bruger" Twitter",er det en god hjemmeside ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-09-17 19:45

Twitter er et socialt netværk lidt a la Facebook

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-17 20:51

Twitter er efter hvad jeg har hørt ikke så flosset i kanten som Facebook.

Jeg har konto begge steder, men bruger det ikke. (venneløs )

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 200 point
Dato : 01-10-17 07:11

Twitter er til korte beskedder, hvis du synes, verden skal vide, hvad du mener.
Instagram er til enkelt-billeder, hvis du vil vise verden noget.
Facebook er, hvis du ikke har andet at lave, og mener du og dine gøremål er fantastisk interessante for alle. Et sted, der gør livet lidt lettere for indbrudstyve og chefer med mistanke om pjæk.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 01-10-17 19:23

Tak for svaret hvaderikkeibrug.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug