/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Panasonic
Fra : jensviggo
Vist : 273 gange
50 point
Dato : 25-07-17 07:00

Hvor finder jeg brugervejledning på dansk til Panosonic tv TX-P37XE

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 35 point
Dato : 25-07-17 07:44
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-07-17 10:42

TVét er ca 7 år gammelt og problemet med det er, at efter ca 4-5 minutters brug kommer der generende reklamer, eller hvad det nu kaldes. Har tidligere kontaktet Panasonic, og de siger det er fordi det står i demomode, det skal stå i hjemmode. Det kan imidlertid ikke lade sig gøre med deres anvisninger. Har osse prøvet at gendanne til fabriksindstillinger, dette kan heller ikke lade sig gøre, så kommer der bare intet signal.
Canal Digital som er operatøren har jeg kontaktet, det er ikke dem, men tv´et der er problemet.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-07-17 10:45

Reklamerne handler om hvad tv´et kan med billedilustationer

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-07-17 15:28

Fandt løsningen gennem Panasonic forhandler.
menu/indstillinger/ok/system/ok/fabriksindstillinger/ok/og så kom to muligheder:demo eller hjem. jeg valgte hjem. og nu kører det.

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 31-07-17 06:29

Tak for svaret Stouenberg.