/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor flytter Karen Marie Nielsen født 4.
Fra : 2601
Vist : 330 gange
500 point
Dato : 11-07-17 09:56

Hvor flytter Karen Marie Nielsen født 4. November 1842 i Baagø, Skeby sogn i Lunde herred, Odense Amt.

Hun bliver konfirmeret:
Konfirmation: De. 1. Søndag efter Paasken i Otterup Kirke.
Karen Marie Nielsen.
Dom angående Kundskab og Opførelse:
god - meget god.
Når og af hvem vaccineret: 1843 Juli 15
af Samme ( Dr. Guldbrand)
Skeby Kirkebog side 41 nr. 9/1842. Opslag 34, Kontraministerialbog 1847-1858.

Det sidste jeg har på hende er en FT 1860 hvor hun forsat er hjemme hos sin far og mor.:

Folketælling - 1860.
Odense, Lunde, Skeby, Baagø, Et Huus, 94,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Niels Poulsen, 55, Gift, Huusfæster, Familiefader, Munkebo Sogn
Sidsel Andersdatter, 60, Gift, Hans Kone [Niels Poulsen], Skeby Sogn
Karen Marie Nielsen, 18, Ugift, Datter [Niels Poulsen], Skeby Sogn
Hans Peter Hansen, 7, Ugift, Pleiesøn [Niels Poulsen], Skeby Sogn

Dernæst forsvinder hun.

Nogle der kender hende?

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 11-07-17 11:34

Hej
Kunne det være
Samtlige personer i husstanden

Odense, Odense, Odense Købstad, Thorsgade, , 158, FT-1901, C1149
Navn:
Alder:
Status:
Stilling i familien:
Erhverv:
Fødested:
Karen Marie Jensen født Nielsen
4. november 1843  ?
Enke
Husmoder
Lever til dels af Indt. af Ejendommen. samt en mindre formue
Baagø. Skeby Sogn. [Odense Amt]
Theodor Christian Hansen
22. marts 1875
Ugift
Slægtning
Kontorist
Baaring. Asperup Sogn.[Odense Amt]
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 11-07-17 13:07

Til modersvilje.

Det kunne det. Slægtningen kender jeg ikke men jeg vil nu forsøge at finde hendes mand.

Tak for din hjælp. Jeg vil vende tilbage.

MvH.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 500 point
Dato : 11-07-17 14:13
Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 11-07-17 17:05

Tak for svaret modersvilje.

Nej mange gange tak for din store hjælp.

Med venlig hilsen