/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan fjerne dobbelte sange fra iPhone
Fra : Bille1948
Vist : 337 gange
300 point
Dato : 23-06-17 23:06

Har prøvet iTunes "hjælp" - uden held.

Jeg har f.eks. flere versioner af Ave Maria med flere kunstnere, som jeg gerne vil have fjernet fra min iPhone.

Indtil nu - uden held :(

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-17 12:21

Skift til en Android telefon
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-17 07:39
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-06-17 12:19

Det er da en ringe Google translate. Findes den ikke i en engelsk udgave?

Virker i øvrigt heller ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-17 19:58

Hvor skal vi hen du?

Jeg må skuffe dig.

SÅ langt er teknologien bag AI (Kunstig Intelligens) endnu ikke nået. Hverken på PC, MAC, LINUX, Android eller Ios.

Det er jo flere distinkt forskellige filer du ønsker sammenlignet:

Citat
..flere versioner af Ave Maria med flere kunstnere

Hvordan havde du tænkt dig at 'systemet' skal kunne sammenligne f.eks. Engelbert Humperdinck og Gustav Winckler ...selvom de synger samme nummer?

Det er DIN hjerne som driver gæk med dig, når du opfatter sangene som værende ens!

Computeren's/Telefonen's software kan KUN sammenligne filer af samme størrelse (BIT for BIT)
..og disse kan den nemt finde automatisk (= simpel sammenligninig mellem 0 og 1), hvorend de måtte befinde sig i systemet (filstukturen). Med andre ord :

Du må selv fjerne dem MANUELT !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-17 20:09

Læs mere: http://search.proquest.com/openview/bc675ab3abb1bce545a1b0711f213b12/1?pq-origsite=gscholar&cbl=40569

BEMÆRK:

Citat
The oscillation and anatomy of the mammalian olfactory systems have a simple interpretation in terms of this reprentation, and relates to processing in the auditorey system. Single-electrode recoding would not detect such neral computing.

..oversæt selv med Google translate
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-17 20:18

Undskyld stavefejlene i citatet ift. original teksten i mit sidste link. Det er en jo 'billedfil' (PDF)...ikke en tekstfil i brødtekst jeg citerer fra.

Selvom jeg burde have brugt et OCR program? ...er det ikke sikkert det ville blive korrekt gengivet:

Kode
<embed id="plugin" type="application/x-google-chrome-pdf" src="http://crawl.prod.proquest.com.s3.amazonaws.com/fpcache/bc675ab3abb1bce545a1b0711f213b12.pdf?AWSAccessKeyId=AKIAJF7V7KNV2KKY2NUQ&amp;Expires=1498677206&amp;Signature=EMRK%2F8cFoOHy%2BFpFQSH%2BLa3EPoI%3D#view=FitV" stream-url="blob:chrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/7a260097-f483-4e45-a4a6-76853637a70a" headers="Last-Modified: Mon, 20 Mar 2017 03:54:57 GMT
x-amz-id-2: CDGB0MjCJMrJsXGQ9LBIyQfda2GmMhLr/kusBjPmEttWxD2RDk6Oc8e+rpq6UYTLfXuhhNfLt+c=
x-amz-request-id: E1D2DA0D602C2EB5
Date: Wed, 28 Jun 2017 18:13:28 GMT
ETag: &quot;9cbdea51eb2ea327cb81e78f3b965e9d&quot;
Accept-Ranges: bytes
Content-Length: 101929
Content-Type: application/pdf
Server: AmazonS3
" background-color="0xFF525659" top-toolbar-height="56" top-level-url="http://search.proquest.com/openview/bc675ab3abb1bce545a1b0711f213b12/1?pq-origsite=gscholar&amp;cbl=40569">

Forstår du det nu?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-17 20:31

Arbejde engang med udvikling af et program (pattern rekognition) på DIKU. Hvor opgaven lød:

Find to ens biler på et billede. Joeh... programmet kunne finde to eller flere VW 'bobler' , men man kunne ikke skabe en algoritme som sagde: Fjern alle VW'er som ikke er røde.

En computer har intet koncept for farven : Rød.

Det har KUN mennesker (...endnu!) Således også med enslydende musikstykker.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 01-07-17 11:57
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-17 12:37

Man kan med Ccleaner (..også i den gratis version) finde filer med samme (fil-)NAVN ..og fjerne dubletter (..ud fra kriterier af eget valg; dvs. størrelse?, dato?, indhold?). Andre programmer ligeledes tilbyde samme funktion. Der er dog stadig kun tale om binær sammenligning ...ikke konceptuelt lyd/billedmæssigt og med menneskeøjne/ører, figurmæssigt/enslydende indhold. Mønstergenkendelse med andre ord. Samme koncept bruges i f.eks. selvkørende biler. Man 'kalder' det AI, men det er alene algoritmer bygget på databaser og 'brute force' talknusning.

Ps.

Menuen i Ccleaner hedder: Værktøjer -> Dublikat Finder

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 02-07-17 19:11

Tak for svaret katekismus.