/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Andet offentlige
#NavnPoint
ans 3215
Nordsted1 2604
refi 1825
dova 1735
molokyle 982
jakjoe 697
Thomas.Ha.. 685
alka 635
granner01 565
10  Teil 523
Hjælp de ansatte i PostNord/PostDanmark
Fra : ingelein
Vist : 145 gange
100 point
Dato : 04-06-17 08:49

Et stort antal ansatte under ovennævnte firma/institution knokler røven ud af bukserne hver dag. Vi, der er kunderne, oplever at postleverancerne bliver ringere for hver dag. Det kan umuligt være de ansattes skyld, at det meste er kaos, men ledelse og et dårligt fungerende it system.
Jeg får ofte pakker sendt fra Tyskland. Som regel betaler jeg også i dyre domme for at pakken er forsikret. Det er man nødt til, når systemet fungerer så dårligt, så snart pakkerne når Danmark, hvilket som regel tager 2 dage fra indleveringsdagen.
Eksempel: pakken indleveres til forsendelse den 22.5. og ankommer til Danmark den 24. 5. ........ jeg ved jo at der går et par dage mere, men pakken kan ikke spores med track&trace. Jeg kontakter afsenderen igen. Får igen forsendelsesnummeret. Pakken er adresseret til min pakkeboks. (Jeg er tilmeldt en pakkeboks hos FAKTA i min lille by med ID......osv). Jeg får ingen besked om at pakken er ankommet. Klog af erfaring spørger jeg i DagligBrugsen, som fungerer som posthus om de har min pakke. Det har de så endelig den 2.6........ uden at den på nogen måde er adviseret til mig.
Jeg har skrevet til PostNord. Efter mange mails frem og tilbage indrømmes det endeligt at det ikke fungerer ordentligt med pakker sendt med DHL fra Tyskland. Når jeg ikke ved at pakken ligger på "posthuset i Brugsen" returneres den til afsender efter 14 dage.
Sidste pakke sendt med DHL til min pakkeboks forløb således: ca. 10 dage efter afsendelse modtager jeg en besked fra posten om at min pakke er ankommet, men at der ikke var plads til den i pakkeboksen. Pakken kan afhentes hos Løvbjerg i Fredericia, står der på den modtagne sms. Hallo, det er en køretur på 24 km tur/ retur. Den burde jo være hos nærmeste posthus i min lille by. Pakken kan først hentes dagen efter. Da jeg senere på dagen ser adviseringen i min mailboks, står der også afhentning hos Løvbjerg......... men på mailen kan jeg se og tracke pakken via det medsendte link. ....... ved at følge linket, ligger pakken nu ikke hos Løvbjerg, men i Dagligbrugsen i min by. For filen da. Hvis jeg ikke havde haft min gemal til at køre for mig, skulle jeg have taget bussen til Fredericia for 46 kr og en rejsetid på mere end 3 timer.
Hvornår bliver vi så mange at vi protesterer offentligt mod det postvæsen, som styres så katastrofalt?
Men ellers må I have en god pinse også til de af jer der er ansat i PostNord/Danmark og må lrve med den dårlige styring af det, der kunne være en god arbejdsplads.
Ingelein


 
 
Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173067
Tips : 31628
Nyheder : 719565
Indlæg : 6379518
Brugere : 218217

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste