/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer død og borte
Fra : Avant85
Vist : 293 gange
300 point
Dato : 02-05-17 15:29

Jeg har en gammel HP - psc 1110 all-in-one printer, som har virket upåklageligt

Jeg printede en autocad-tegning og alt var iorden

Så tegnede jeg en anden tegning som jeg også gerne ville printe ud

Men om den ville - jeg prøvede at sende den 3 gange - prøvede at gå i et andet program for at printe noget helt andet ud

Den var bare død

Jeg kunne se køen, men det var som om, at noget havde stoppet printningen - men jeg kunne ikke sætte den igang igen

Den er tilsluttet det ene USB-stik og det virker- jeg har prøvet musen i dem begge 2

Hvordan finder jeg den fejl, som jeg åbenbart har lavet undervejs ved opsætningen - taget det den tegningsdel ud, som jeg ønskedeat printe

Hjælp
Venligst Avant85

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-05-17 16:08

Slet printerkøen og kig i HP - psc 1110 fejlsøgning. Der er som regel megen hjælp at hente

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 300 point
Dato : 02-05-17 16:30

slet printerkøen , sluk printeren,sluk computeren . tag printeren fra usb i computeren. tænd printeren tænd computeren. sæt usb stikket i. Vent lidt se om printeren er med i oversigten uden fejl.
prøv at printe. Hvis detikke virker , prøver du forframed et andet usb kabel, og et andet usbstik i computeren.
Hvis det stadig ikke virker, så trøst dig med at printere er blevet så billige.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-17 17:02

Prøv lige med at lave en kopiering, uden USB tilslutning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-17 19:21

Hvis ingen af øvrige forslag virker kan du prøve dette!

Åbn et kommandoprompt vindue, tast win-logo+x, vælg Kommandoprompt(administrator)

skriv så
net stop spooler > tast Enter
del %systemroot%\system32\spool\printers\*.shd >tast Enter
del %systemroot%\system32\spool\printers\*.spl > tast Enter
net start spooler > tast Enter

Prøv igen!

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 03-05-17 10:17

Tak for svaret transor.