/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Yousee´s nedbrud nytårsaften
Fra : lgs
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 08-03-17 17:21

Jeg er normalt ikke til konspirationsteorier, men nu 8. marts hvor der ikke i 2 måneder fra Yousee har været anden melding end at opklaringen vil tage ”længere tid”, ja så begynder jeg at undre mig over, at der ikke synes at være udmeldinger overhovedet fra Yousee.
Jeg skal ikke ud over dette kloge mig på hvorfor, men synes det begynder at lugte – andre der har det på samme måde og som jeg synes der skal forlanges nyt – hvor er pressen?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-17 07:14

Tænkte faktisk på episoden i går da jeg læste en artikel om cyberkriminalitet!

At det er underligt at alle oplysninger og artikler pludselig forsvandt, og nyheden døde ud så brat.
Virker som om at der skulle 'lægges låg på' hurtigst muligt.

Og at den fængslede mand, pludselig var løsladt uden videre forklaring!!

Tror der ligger meget mere bag denne episode, end vi 'får lov' til at vide!

Og jeg er heller ikke til konspirationsteorier eller andet gøgl, men tilhænger af facts og sandheden.

Men tror mere og mere på at Yousee's system faktisk blev hacket af folk udefra, og ikke af en enkelt mand indefra i Yousee's organisation!

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 10-03-17 15:36

Tak for svaret dogvillestar.
Som kunde i biksen, hvilket jeg desværre er, er det irriterende ikke at vide mere end for 2 mdr. siden - så irriterede det mig også IKKE aktivt at kunne fravælge nytårstalen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-03-17 08:53

Nemlig, man går ikke ud frisk og frejdigt og informerer, og beskylder en mand for hacking, for derefter at gå i flyverskjul og lægge låg på sagen!