/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bange billister
Fra : mig-selv
Vist : 318 gange
10 point
Dato : 03-02-17 19:11

hvorfor ´panikker´ billister når jeg laver dette nummer:
https://www.dropbox.com/s/t63ve1xvoi7p8se/PTDC000555555551.mp4?dl=0

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 10 point
Dato : 03-02-17 20:43

Fordi det er ualmindeligt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-17 21:58

Citat
Fordi det er ualmindeligt.

Tja? vejen er der for at man kan komme hurtig op i fart og ´flette´ ind med trafikken = accelerationsbane, det gør sig gældende vej samme vejs afkørsel = de-accelerationsbane men alle ligger og enten stopper trafik ind på hovedvej eller ligger og stopper trafikken ved ikke at holde ind til højre ved afkørsel, det er da noget man lærer de første par gange man er til Teori = samt blinke i meget god tid, så dem der gerne vil ud kan komme ud.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-17 22:01

Det skal lige nævnes at jeg KUN gør det, når jeg kan se et ´større´ hul i trafikken, og hvor jeg ved at der er mulighed for komme ind/ ud - uden at genere andet end motor og miljø.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-17 09:21

De panikker, fordi du trænger til en opdatering af din teoriundervisning.
Da der er spærrelinje, må du ikke buruge område som kørebane.
Hvis det var accelerationsbane havde den både været skiltet og opmærket som sådan.
Så prøv at lær regler der gælder for dig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-17 15:44

Den er for hurtig til min tablet....................jeg kan ikke se den film.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-02-17 20:56

Citat
Så prøv at lær regler der gælder for dig...

http://www.aarhusportalen.dk/nyheder-om-by-og-trafik.asp?AjrDcmntId=43396

Med andre ord, Politikerne har bare lavet en `vejbane´ der ikke må benyttes...spild af penge eller manglende skiltning.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-02-17 21:00

Ulovlig kørsel i Nødspor er takseret til 1 klip i køre kort + FL § 4, stk. 1 Ulovlig kørsel i nødspor 2000,-

Så stop nu blot dit ordkløveri...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-02-17 23:51

Citat
Så stop nu blot dit ordkløveri...

Gerne, skal lige finde et klip hvor en person lige frem bliver rost af Politiet for samme - uden anden ballade end kom godt hjem - og DET på en motorvej.
Klippet? hvis jeg finder det, tvivler jeg dog på ikke ville udløse en bøde dags dato
Citat
Så stop nu blot dit ordkløveri...

Så må Politi vel slet ikke parkere deres fotovogne på samme ?? nødspor - eller børn på heste ride på samme? hvilket sker jævnligt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-17 21:17

Her så klippet - dog må jeg have hørt forkert? ØV men svært at huske mange timers video.
https://www.dropbox.com/home?preview=inder-+n%C3%B8d.mp4

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-17 21:21
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-02-17 21:42

Blot du har fundet ud af, at din kørsel ikke er ok. Så er det jo fint nok...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 11-02-17 20:13

Tak for svaret Thomas_Mygind.